۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۲۷۳۳۲۵
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

روز ﻗﺪس ﻧﻤﺎﯾﺶ ﻋﻈﻤﺖ اﺳﻼم در ﻣﻘﺎﺑﻞ رژﯾﻢ غاصب صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای حوزه علمیه مازندران گفت: همه آزادی خواهان باید در این روز بزرگ ندای حق طلبی و حمایت از مظلومان عالم را سر داده تا نشان دهیم در برابر زیاده خواهی های مستکبران کوتاه نمی آییم.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با اشاره به روز جهانی قدس، گفت: مردم ما با حضور گسترده و حماسی خود حماسه ای دیگردر حمایت از مظلومان و ستمدیدگان خلق می کنند.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که حمایت از مظلومان و ستمدیدگان وظیفه هر انسان مسلمانی است، بیان داشت: باید در این روز بزرگ با حضور گسترده خود به حمایت از مردم مظلوم فلسطین بپردازیم.


وی با بیان این که امام خمینی(ره) با تدبیری ارزشمند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نام گذاری کردند، افزود: ایادی استکبار جهانی همواره به دنبال تحقق اهداف و منافع خود بوده و در این راه دست به هرگونه جنایت و اقدام شومی می زنند.


حجت الاسلام رحمانی آملی خاطرنشان کرد: همه آزادی خواهان باید در این روز بزرگ ندای حق طلبی و حمایت از مظلومان عالم را سر داده تا نشان دهیم در برابر زیاده خواهی های مستکبران کوتاه نمی آییم.


عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که رژیم غاصب صهیونیستی همواره به دنبال غارت گری و جنایت است، گفت: باید در این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به همگان نشان داده و در برابر اقدامات آنان سکوت نکنیم.


امام جمعه آمل با تاکید بر این که روز قدس فرصتی ارزشمند است تا کشورهای اسلامی وحدت و همدلی خود را نشان دهند، بیان داشت: کشورهای اسلامی باید با وحدتی ارزشمند و والا در برابر توطئه های شوم دشمنان اسلام ایستادگی کنند.


وی با بیان این که حضور گسترده و باشکوه در روز جهانی قدس می تواند اثرات بین المللی و جهانی داشته باشد، گفت: این راهپیمایی می تواند چهره واقعی رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی را بیش از پیش آشکار کرده و چهره شوم آنان را نمایان کند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با اشاره به این که مردم ما حضوری فعال و آگاهانه در راهپیمایی روز قدس خواهند داشت، افزود: ملت ایران در این روز به حمایت از مظلومان عالم برخواسته و تجدید عهد و پیمان دوباره ای با آرمان های امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری خواهد داشت./950/ت302/ب1

ارسال نظرات