۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۶۹۹۲۲
با حضور خانواده شهدا؛

یادواره شهدای مدافع حرم در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و سخنرانی مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز برگزار شد.
يادواره شهداي مدافع حرم در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدا مدافع حرم با حضور خانواده شهدا و سخنرانی مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز، شامگاه پنج شنبه در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) اهواز با هدف گرامیداشت یاد و خاطره آنان برگزار شد.

 

براساس این گزارش این مراسم ابتدا با قرائت قرآن آغاز که با تکبیر گفتن های حاضران فضای دیگری بر مراسم غالب شد.

 

در ادامه حجت الاسلام سیدعبدالرضا حسینی فرد، مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز با اشاره به این که اسلام دینی است که اگر جهان نسبت به آن آگاهی پیدا کند به یقین به سمت آن گرایش پیدا می کند، عنوان کرد: 5 یا 6 کشور درگیر جنگ های داخلی با نام دین هستند که در هیچ دوره ای وجود نداشته است.

 

حجت الاسلام حسینی فرد با بیان این که در مقاومت اسلامی در حقیقت شاهد لشکر امام زمان(عج) هستیم، عنوان کرد: تمدن نوین اسلام امروز نسخه نجات بخش کشورها است.

 

مدیر حوزه علمیه سجادیه اهواز تصریح کرد: با نام مقاومت اسلامی در برابر استکبار جهانی در عرصه های سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی ایستادگی و مقاومت کرد.

 

بنا بر این گزارش در بخش دیگر از این مراسم احمد طرفی با نوای خود مراسم را معنوی تر و یکی از همرزمان شهدای مدافع حرم با بیان خاطراتی از همرزمان و مدافعان حرم مجلس را شهدایی کرد.

 

گفتنی است، یادواره شهدا مدافع حرم روز پنج شنبه، 4 تیر ماه همراه با تأخیر ساعت 22:40 در حسینیه امام حسن مجتبی(ع) به نشانی اهواز، ابتدای بازار عامری، خیابان شهید خیری، جنب مسجد خیری از سوی هیأت محبان علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد./9453/پ203/ب4

ارسال نظرات