۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۶۹۶۵۶
امام جمعه محمودآباد:

تبلیغ چهره به چهره اثرگذارترین شیوه ترویج دین در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد با بیان این که تبلیغ و گفت و گوی چهره به چهره در میان مردم هنوز اثرات خود را دارد، گفت: در دنیای وانفسای امروز دستگاه های ناپاک بر علیه دین مبین اسلام، پیامبر اکرم و ارزش های دینی نه تنها هزینه می کنند بلکه کار را به جایی رسانده که قرآن کریم را آتش می زنند.
امام جمعه محمودآباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، حجت الاسلام سید داود موسوی، امام جمعه محمودآباد، امروز در دیدار با سرپرست و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی محمودآباد با با بیان این که سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان پایگاه دینی در کشور محسوب می شود، گفت: سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به دستور امام راحل یکی از روزهای ماندگاری است که امام خمینی(ره)  ‏ترسیم و در تقویم ما ثبت شده است.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به نقش و اهمیت تبلیغ، بیان داشت: نقش تبلیغ و اطلاع رسانی یکی از موضوعات بسیار مهمی است که امروز می تواند نقش مثبتی در جامعه ایفا کند.


وی با بیان این که تبلیغ و گفت و گوی چهره به چهره در میان مردم هنوز اثرات خود را دارد، افزود: در دنیای وانفسای امروز دستگاه های ناپاک بر علیه دین مبین اسلام، پیامبر اکرم و ارزش های دینی نه تنها هزینه می کنند بلکه کار را به جایی رسانده که قرآن کریم را آتش می زنند.


حجت الاسلام موسوی با تاکید بر این که مبلغان دینی از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار هستند، تصریح کرد: دین اسلام مبین اسلام که نجات بخش مردم در جهان است جایگاهی بوده که مبلغان راستین با تلاش و تبلیغ خود آن را ترویج کردند.


امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: امروز با وجود همه کارشکنی ها و تلاش های دشمنان مشاهده می شود که دین مبین اسلام در میان دل های آحاد مردم جای داشته و روز به روز بر عزت و عظمت آن افزوده می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران افزود: دشمنان اسلام که نتوانستند به صورت مستقیم با قرآن و پیامبر مبارزه کنند با تشکیل گروه های افراطی تلاش می کنند تا جلوی تبلیغ دین مبین اسلام را بگیرند که رویکرد این گروه ها در راستای مقابله با هویت اسلامی است.


وی با بیان این که نقش سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهم و ارزنده ای است، گفت: این سازمان با وجود همه کم توجهی ها و محدودیت هایی که دارد همانند درخت تنومندی در راستای ترویج فرهنگ دینی گام برداشته و اثرگذاری شایسته ای از خود نشان داده است.


حجت الاسلام موسوی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی یک شجره طیبه ای است که دوران محصول دهی و گردافشانی آن است که امروز در هر محله ای با داشتن روحانی و هیات مذهبی و قرآنی جایگاه خوبی در میان آحاد مردم دارد.


امام جمعه محمودآباد با اشاره به نام گذاری سال 94 از سوی رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: همه ما باید تلاش کنیم تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گذاری شده است در راستای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم های ارزشمندی بردرایم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات