۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۶
کد خبر: ۲۶۹۱۲۲
کارشناس دینی:

ماه رمضان، بهانه ای برای بخشش گناهان انسان است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دینی با اشاره به این که انسان در ماه مبارک رمضان آمادگی بیشتری برای نزدیک شدن به خداوند متعال و دوری از گناه دارد، گفت: ماه مبارک رمضان از ماه های عظیم سال است که باید با قدردانی این ماه مبارک، از تمام لحظات آن بهره مند شویم.
همايش آماده‎سازي جوانان براي ماه رمضان در غنا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام عبد الستار حیدری، کارشناس دینی دوشنبه شب در جوار مضجع نورانی حضرت سلطان محمود بن امام باقر(ع) در جمع قاریان و حافظان جلسه قرائت قرآن جوادالائمه(ع) روستای دارالسیاده علوی کاشان، گفت: از امام سجاد(ع) روایت است خیر و برکت من از وجود خداوند متعال است.

 

وی افزود: امام صادق(ع) شاگردانی خاص و دارای قدرت های ویژ ای داشت که نمونه آن جابر جوفی است که در یک زمان در چند مکان حضور پیدا می کرد.

 

این کارشناس دینی گفت: چند کشور قدرتمند علمی در جهان در یکی از مراکز مهم مطالعاتی، مشغول مطالعات علم فیزیک هستند که اگر از آنها خواسته شود که یکی از امور بزرگان دین را انجام دهید، نخواهند توانست.

 

وی با اشاره به این که اهل بیت(ع) خیر خود را از خداوند می دانند و خداوند را نجات دهنده انسان دانسه اند، گفت: برخی ادیان مراکزی دارند که پیروان آنها با قرا گرفتن در آن و پرداخت هزینه ای، به برداشت خود گناهان شان بخشیده می شود.

 

وی ادامه داد: هیچ شخصی نمی تواند گناه انسان را ببخشد، جز خداوند، از این رو خداوند متعال ماه مبارک رمضان را بهانه ای برای بخشش گناهان قرار داد است.

 

حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که انسان در ماه مبارک رمضان آمادگی بیشتری برای نزدیک شدن به خداوند متعال و دوری از گناه دارد، گفت: ماه مبارک رمضان از ماه های عظیم سال است که باید با قدردانی این ماه مبارک، از تمام لحظات آن بهره مند شویم./1307/پ203/ب4

ارسال نظرات