۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
کد خبر: ۲۶۷۳۲۶

اجتماع عمومی مداحان در حمایت از مردم مظلوم یمن برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ اجتماع عمومی مداحان در حمایت از مردم مظلوم یمن شامگاه امروز در حسینیه شهدای بسیج تهران برگزار شد
حجت‌الاسلام رياضت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا،  حجت الاسلام محمود ریاضت،  کارشناس مذهبی شامگاه 24 خرداد ماه در مراسم اجتماع عمومی مداحان در حمایت از مردم مظلوم یمن که در حسینیه شهدای بسیج برگزار شد،  با اشاره به جریان بیداری اسلامی گفت: ما وقتی جریان بیداری اسلامی را در منطقه تعقیب می‌کنیم، طبیعتاً در مقامِ شناسایی این جریان بیداری اسلامی ناچاریم به اصل انقلاب اسلامی برگردیم.


وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامیِ سال ۵۷ ویژگی‌ها و خصلت‌هایی داشت که کاملاً فراوطنی بود و فراتر از ظرفیت یک ملت بود. همۀ ملت‌های اسلامی در منطقه، آمادگی‌ها و شرایطی داشتند که تناسب‌شان برای پذیرفتن و ادامۀ جریان انقلاب، خیلی بالا به نظر می‌آمد.


این کارشناس مذهبی با اشاره به جریان استکبار افزود : جریان استکبار از ابتدای انقلاب،  به صورت وحشیانه‌ای به مقابلۀ با انقلاب اسلامی پرداخت؛ هم در عرصۀ جنگ سخت و هم عرصۀ جنگ نرم، وقتی جریان استکبار در دوران دفاع مقدس آن تهاجم‌ها را علیه انقلاب اسلامی شروع کردند، می‌شد فهمید که واقعاً انقلاب اسلامی چه خطر بزرگی برای استکبار محسوب می‌شود.

 

وی با اشاره به سکوت جوامع بین الملل در مورد جنایات صهیونیست افزود: احزاب حاکم بر کشورهای غربی به ‌گونه‌ای خودشان را وامدار صهیونیست‌ها می‌دانند و از این جهت به دلیل سرسپردگی‌های خاصی که احزاب حاکم بر مردم اروپا و آمریکا دارند، طبیعی بود که آنها در مقابل جنایت‌های اسرائیل سکوت کنند و دولت‌های استکباری از همان روز اول این سکوت را انجام دادند، حتی در ارتباط با سوریه هم وقتی دشمنان می‌خواستند به عملیات وحشیانه علیه این مردم اقدام کنند، یک‌مقدار سعی کردند که آبروداری کنند و ظاهر مسأله را حفظ کنند.

 

وی تصریح کرد: هر چه مردم یمن در این انقلاب مظلوم‌تر واقع می‌شوند، حقانیت‌شان بیشتر برای مردم خودشان و مؤمنان منطقه و مردم جهان به اثبات می‌رسد و یقیناً بیشتر قدرت خواهند گرفت.

 

حجت الاسلام ریاضت در پایان  با اشاره به تأثیر انقلاب یمن در نمایش چهره واقعی ظالمان خاطرنشان کرد: انقلاب مردم یمن سبب تفکیک بیشتر جبهۀ حق از باطل و روشن شدن چهرۀ اصلی ظالمین مسلمان‌نما شد و اگر برخی دولت‌ها هنوز وجاهتی نزد بعضی‌ها داشتند، پرچم یمن دارد آنها را روز به روز رسواتر می‌کند و دوستان و دشمنان واقعی بشریت را به مردم دنیا معرفی می‌کند و اسلام تحریف شده‌ای که حکام سعودی به مردم عوام دنیا معرفی می‌کنند با جنایت‌های وحشیانه‌شان رنگ می‌بازد و اسلام اصیل و اسلام واقعی دیده می شود. /817/پ202/ح

ارسال نظرات