۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۶۶۲۷۵
معاون فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور خبر داد؛

ارائه بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه جشنواره فرهنگی هنری نماز

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور از ارسال دو هزار و صد اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز خبر داد و گفت: میزان آثار ارسالی به این دبیرخانه 40 درصد رشد داشته است.
نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، منصور سرگزی، معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور امروز در جمع خبرنگاران از ارسال دو هزار و صد اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز خبر داد و گفت: میزان آثار ارسالی به این دبیرخانه 40 درصد رشد داشته است.

 

وی افزود: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز در هشت محور فیلم نامه نویسی، پویانمایی، محصولات چند رسانه ای، تولیدات سخت افزاری، رمان، عکاسی، فیلم کوتاه و فیلم مستند و در دو بخش عمومی و دانشجویی است.

 

سرگزی ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با استفاده از ابراز هنر، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری با موضوع نماز، شناسایی و تجلیل از فعالان حوزه آثار نمایشی و مکتوب نماز و حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی از آثار فاخر حوزه نماز از طریق نشر و معرفی آثار را از مهمترین اهداف این جشنواره عنوان کرد.

 

وی با بیان این که مراسم اختتامیه جشنواره سراسری نماز فردا با حضور حجت الاسلام قرائتی، رییس ستاد اقامه نماز کشور در گرگان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این مراسم از 31 اثر برتر و فاخر در حوزه نماز تجلیل خواهد شد.

 

سرگزی در ادامه سخنان خود از برگزاری بیست و چهارمین جشنواره سراسری نماز نیمه دوم امسال به میزبانی قزوین خبر داد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این همچنین چهارمین جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع نماز نیز در هفته اول مرداد ماه امسال در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام روحانی به دو هزار روستای فاقد روحانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی ستاد اقامه نماز کشور اقامه نماز جماعت در دو هزار مسجد احیاء می شود.

 

سرگزی از ترویج نماز در بیش از 300 بازار مرکزی و بزرگ شهرهای مختلف کشور خبر داد و تصریح کرد: طرح سلامت معنوی با رویکرد آموزشی به پرستاران و بهیاران در زمینه آشنایی با احکام نماز امسال از دستور کار معاونت فرهنگی آموزش ستاد اقامه نماز کشور قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت ستاد اقامه نماز از پایان نامه های دانشجویی و آثار تحقیقاتی و پژوهشی با محوریت نماز خبر داد و بیان داشت: همچنین برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت، ائمه جمعه و جماعات نیز در دستور کار قرار دارد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات