۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۲۶۶۲۶۶
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

حفاظت از دستاوردهای دفاع مقدس و شهدا وظیفه‌ای همگانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهل سنت کرمانشاه گفت: شهدا به طور شایسته از مملکت خود پاسداری کردند و امروز وظیفه همگان حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و شهدا است.
ماموستا محمد محمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، عصر امروز در دیدار با خانواده شهید اهل سنت، عنوان داشت: آرامش و امنیت کنونی ایران را مرهون فداکاری و از خودگذشتگی شهدا هستیم.


ماموستا محمدی، با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد عظمت شهدا پنج نکته را بیان داشت و تصریح کرد: شهیدان زنده هستند و نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند.


امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، بیان داشت: نکته دوم این است که شهدا حیات دارند و خدمت پروردگار دارای کرامت هستند و لطف الهی مشمول حال این قهرمانان شده است.


وی در ادامه با توجه به درجات دیگر شهدا، گفت: شهدا نزد پروردگار رزق می خورند و افزون بر خود برای دیگران نیز خیر و برکت را به همراه خواهند داشت.


ماموستا محمدی با توجه به نکته پنجم و تأکید بر این که شهیدان همیشه مورد لطف خداوند هستند، عنوان داشت: شهدا انسان های ارزشمندی می باشند که در واقع یار و بازوی توانمند ملت و اسلام هستند چرا که اگر این عزیزان نبودند اقتدار و عظمت ایران قطعا لکه دار می شد.


وی در پایان، اظهار داشت: شهدا به طور شایسته از مملکت خود پاسداری کردند و دیگر جای نگرانی برای نظام و ولایت باقی نخواهد ماند و وظیفه همگان است که در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس، تلاش ویژه ای داشته باشیم./857/پ203/ب4

ارسال نظرات