۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۲۶۵۸۷۵
استاد حوزه و دانشگاه:

عده ای به دنبال انکار راه و اندیشه های امام خمینی هستند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به هشدار اخیر مقام معظم رهبری در خصوص تحریف امام خمینی(ره) بر ضرورت هوشیاری در این خصوص تأکید کرد و گفت: عده ای به دنبال نفی و انکار راه و اندیشه های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه دابودشت

حجت الاسلام مهدی تقی زاده، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که منظومه فکری امام خمینی(ره) یک سبک زندگی است، گفت: امروز وظیفه داریم تا با دقت در مسیر فکر و اندیشه های نورانی این شخصیت بزرگوار حرکت کنیم.


امام جمعه دابو و دشت سر افزود: امام خمینی(ره) شخصیتی بودند که فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است که این سخن برای نخستین بار از کلام امام راحل شنیده شد و هنوز هم این اعتقاد و باور در مورد آمریکای جنایتکار وجود دارد.


وی با بیات این تیم مذاکره کننده هسته ای باید به رهنمودهای امام راحل دقت داشته که امام خمینی(ره) منحصر به یک یا دو مقوله نیست، تصریح کرد: امام راحل در عرصه دیپلماسی نیز زبانزد بوده و ارتباط داشته است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: تنها به گفتن حضور در مکتب امام خمینی(ره) و برنامه ها و خاطرات امام نمی تواند ما را از مشکلات خارج کند، گفت: امروز باید وارد عمل شده و سیره عملی این شخصیت بزرگوار را در زندگی خود نهادینه کنیم.


حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مقام معظم رهبری تحریف شخصیت امام خمینی(ره) را هشدار دادند که باید در این راستا دقت داشته باشیم، گفت: ایشان مطالب مهمی را عنوان کردند که نخستین اصل آن اثبات اسلام ناب محمدی و نفی اسلام آمریکایی است.


امام جمعه دابو و دشت سر خاطرنشان کرد: هر شخصی که دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی است به طور قطع از نقشه راه مقام معظم رهبری استفاده کرده و در مکتب این شاگرد نخبه و ممتاز امام راحل قرار می گیرد.


وی با بیان این که رهبری فرمودند اسلام آمریکایی یک تهدید است که این تهدید تنها برای امروز نیست، گفت: اعتماد به وعده الهی، اتکال به خداوند متعال و بی اعتمادی به مستکبران باید مورد توجه باشد.


استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این که آمریکا خود را اثبات کرده است که نباید فریب خنده های آنان را بخوریم، افزود: نباید فریب حضور در جلسات آنان را بخوریم  که آن ها در جلسه فردی جمله ای را از روی بی غیرتی خودشان عنوان می کنند و بعد از آن در مقابلش سخن می گویند.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اعتماد به اراده و نیروی مردم همیشه سخن امام و رهبری بوده است، گفت: توصیه همیشگی امام و رهبری در راستای خدمت به مردم است که عنوان خادمی مردم را افتخاری برای خود می دانند.


وی با تاکید بر این که هرکسی از مردم و مسؤولان به فکر مردم بوده و نیش در مسیر تحقق رضایت آن ها باشد سبب عزت می شود، بیان داشت: اگر کسی خود را از مسیر مردم جدا کند باخته است که باید حمایت جدی از محرومان و مستضعفان جامعه وجود داشته باشد.


امام جمعه دابو و دشت سر با اشاره به این که مسؤولان باید بیشتر به فکر مستضعفان جامعه باشند، افزود: امام راحل و مقام معظم رهبری مخالف اشرافی گری هستند که این امر اصلا در دین مبین اسلام معنایی ندارد که باید در مقابل آن ایستادگی کرد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات