۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
کد خبر: ۲۶۵۶۴۵
استاد حوزه علمیه مازندران:

امام خمینی چهره واقعی آمریکا را به دنیا معرفی کرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که رویکرد آمریکا اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه است، گفت: امام خمینی(ره) چهره واقعی آمریکا را به درستی به عنوان شیطان بزرگ معرفی کردند.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بصیرت بخش و مفسر واقعی دیدگاه و اندیشه های امام راحل است.


امام جمعه چمستان با اشاره به این که بهره گیری از سیره نورانی امام خمینی(ره) سبب سعادت و تعالی می شود، بیان داشت: بازخوانی و تدبر در نظرات و گفتمان امام خمینی(ره) امری ارزنده است که باید در این راستا تلاش شود.


حجت الاسلام جباری با بیان این که رهبر معظم انقلاب از مسلمانان دنیا خواستند تا گول فریب بازی های دشمنان را نخورند، تصریح کرد: همگان باید تلاش کنند تا نفی و طرد آمریکا را در راس برنامه های خود قرار دهند.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که رویکرد آمریکا اختلاف افکنی و ایجاد تفرقه است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) چهره واقعی آمریکا را به درستی به عنوان شیطان بزرگ معرفی کردند.


وی ادامه داد: از شیطان جز نفاق، شقاق، شکاف و نقار کار دیگری برنمی آید که ایادی استکبار جهانی به دنبال تحقق اهداف و برنامه های خود بوده و در این راستا گام برمی دارند.


امام جمعه چمستان با بیان این که باید اسلام آمریکایی را از اسلام ناب محمدی جدا بدانیم، گفت: اسلام آمریکایی دو ویژگی سکولار مسلکی و تحجر مآبی دارد که در این مسیر حرکت می کنند.


حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز هم جریان اسلامی که از لندن و سایر نقاط اروپا به خورد مردم داده می شود مورد حمایت آمریکا است، بیان داشت: اسلامی که از سوی مرتجعین عرب و بعضی اختلاف افکنان میان اهل سنت و تشیع هر دو عمل شیطانی بوده و ختم به شیطان می شود.


استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که سیاست آمریکا و ایادی استکباری تفرقه افکنی است، افزود: آن ها می خواهند ما کاری به کشورهای منطقه نداشته باشیم تا صهیونیست ها و ایادی استکباری هر غلطی دلشان خواست انجام دهند.


وی با بیان این که هدف ایادی استکباری ضعف کامل امت اسلام است، خاطرنشان کرد: هرجایی که وظیفه انسانی و رسالت دینی اقتضا کند فریاد زده و آن را محکوم می کنیم چه رفتار وحشیانه پلیس فدرال آمریکا و چه جنایات داعش باشد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات