۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
کد خبر: ۲۶۵۴۳۹
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

نهضت امام خمینی موجب احیاء دین و معنویت شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که امروز در همه جای جهان گرایش های معنوی فراوانی دیده می شود و بخش عظیمی از حساسیت های دشمن مربوط به این عشق به معنویت است، گفت: نهضت امام خمینی(ره) موجب احیاء دوباره دین و معنویت شد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام 15 خرداد در امامزاده عباس ساری برگزار شد با بیان این‎که انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل شناخته شده نیست، اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای بازخوانی و بازنگری آثار، تفکر، توصیه‌ها و دغدغه‌های امام راحل در حوزه‌های مختلف است.

 

وی  با بیان این‎که امام راحل برای همه انسان‌ها اسوه و الگویی همیشگی است، تصریح کرد: جوانان را باید بیشتر با این شخصیت آشنا کرده و پیوند بزنیم.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، همراهی مردم با امام  راحل را مهم‌ترین دلیل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: شاکله انقلاب با محوریت امام خمینی(ره) و همراهی مردم شکل گرفت.

 

وی اظهار داشت: امام خمینی(ره) توانست با همراهی و همگامی مردم همه مرارت‌ها و مشکلات را تحمل کرده و با پایه‌گذاری انقلاب اسلامی یک الگوی جهانی برای نجات محرومان شکل دهد.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این‎که بیداری اسلامی که با بهره گیری از گفتمان امام و انقلاب اسلامی در دنیا و به ویژه منطقه آغاز شده موجب خشم و ترس استکبار جهانی شده است، اظهار داشت: ما امروز قدرت جهانی انقلاب را در بیداری کشورها و هراس استکبار مشاهده می‌کنیم.

 

مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران یک حادثه بزرگ در تاریخ بشر است، اظهار داشت: قرن ها است که استکبار دنیا را به سمت و نگاه مادی پیش می برد و انقلاب اسلامی در مقابل این موج عظیم که با همه قدرت مادی به میدان آمده است ایستاد و به آن ضربه زد.

 

وی با بیان این که امروز در همه جای جهان گرایش های معنوی فراوانی دیده می شود و بخش عظیمی از حساسیت های دشمن مربوط به این عشق به معنویت است، گفت: نهضت امام خمینی(ره) موجب احیاء دوباره دین و معنویت شد.

 

حجت الاسلام علیزاده تقویت تفکر استکبار ستیزی و بیان کردن مصادیق استکبار برای همه جهانیان را از مهم ترین چالش های انقلاب اسلامی برای غرب و استکبار دانست و تصریح کرد: امروز دنیای غرب به ویژه آمریکا انقلاب اسلامی را بزرگترین چالش پیش روی اهداف و منافع استکباری خود در جهان می داند/

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با پافشاری و استمرار بر حق انقلاب را به پیروزی رساند، گفت: هدف امام راحل تنها پیروزی انقلاب نبود بلکه امام به دنبال ایجاد تمدن اسلامی بود./950/پ202/ب1

ارسال نظرات