۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۶۵۰۰۳
نماینده مجلس:

خودباوری رمز موفقیت ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بابیان این‌که برای ملت ایران هیچ مرز غیرممکنی وجود ندارد، گفت: خودباوری شعاری بود که امام خمینی(ره) در وجود ملت نهادینه کرد و امروز به برکت همین شعار، انقلاب در عرصه‌های گوناگون پیروز و موفق است.
حجت السلام عبادي نماينده مردم بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی، نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهر خوسف بابیان این‌که برای ملت ایران هیچ مرز غیرممکنی وجود ندارد، گفت: خودباوری شعاری بود که امام خمینی(ره) در وجود ملت نهادینه کرد و امروز به برکت همین شعار انقلاب در عرصه‌های گوناگون پیروز و موفق است.

 

وی با اشاره به این‌که امام خمینی(ره) یک شخصیت بی‌بدیل بعد از انبیا اهل‌بیت(ع) در تاریخ بود، افزود: حیات، تولد و زندگی امام خمینی(ره) نقطه عطفی در تاریخ بشریت است که هرچه از انقلاب می‌گذرد، بیشتر متوجه برکات ایشان در انقلاب می‌شویم.

 

وی بابیان این‌که امام خمینی(ره) یک سیستم حکومتی جدیدی را بر مبنای ولایت‌فقیه به جهان عرضه کرد، گفت: ولایت‌فقیه از ابتدای اسلام، وجود داشته است اما در دنیای امروز که دستگاه‌های حکومتی مارکسیسم، کمونیسم و لیبرالیسم مطرح است، امام با توجه به شرایط روز، سیستم نظامی را بر مبنای ولایت‌فقیه به بشریت عرضه کرد.

 

این نماینده مجلس با تأکید بر این‌که در کنار حکومت ولایت‌فقیه، مردم‌سالاری دینی نیز وجود داشته است، ادامه داد: عجین کردن حکومت بادیانت و سیاست و اسلام از ابداعات امام راحل در تاریخ بشریت است که این کار زمینه فروپاشی کمونیست را فراهم کرد.

 

حجت‌الاسلام عبادی افزود: دین، موتور محرکه ملت ایران است به‌گونه‌ای که در هشت سال دفاع مقدس با تکیه‌بر همین دیانت، رزمندگان ایران در برابر تمام دنیای استکبار ایستادگی کردند و این موضوع را امروز، دشمن به‌خوبی متوجه شده است.

 

وی با اشاره به این‌که امام راحل(ره) اعتماد ویژه‌ای به جوانان و مردم ایران داشتند، تصریح کرد: در قبل از انقلاب بسیاری از مسؤولان وقت، هیچ اعتقادی به ملت و مردم ایران نداشتند اما امام خمینی(ره) خودباوری و تکیه‌بر توانایی ملت ایران را سرلوحه کارهای خود قرارداد.

 

حجت‌الاسلام عبادی بابیان این‌که شعار ما می‌توانیم اعتقاد امام راحل(ره) بود، گفت: استکبار همواره سعی دارد با یک تهاجم فرهنگی حساب‌شده، احساس حقارت و کوچکی را در ملت‌های دنیا به‌خصوص ملت ایران ایجاد کند اما امام خمینی(ره) شعار ما می‌توانیم را در ملت ایران نهادینه کرد به‌ گونه ای‌که امروز هرچه پیشرفت در زمینه های مختلف ازجمله هسته‌ای، نانو، پزشکی ایران کسب کرده به برکت همین خودباوری است.

 

وی با تأکید بر این‌که ملت ایران، یک ملت توانمند، با استعداد و دارای ضریب هوشی بالایی است، ادامه داد: ملت ایران، با مقاومت و تکیه‌بر توانمندی‌های خود، تاکنون تحریم‌های دشمن را خنثی کرده و از این به بعد نیز با استفاده از همین توانمندی‌های داخلی، دشمن را برای همیشه مأیوس خواهد کرد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به برکت رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب «نمی‌توانیمِ» پیش از انقلاب به یک «ما می‌توانیم» تبدیل‌شده است که اقتدار، عزت و خودباوری را برای ملت ایران در دنیا به ارمغان آورده است.

 

حجت‌الاسلام عبادی همچنین به انتخابات پایان سال اشاره کرد و یادآور شد: انتخابات نباید مدیران و مسؤولان استان را آن‌قدر به خود مشغول کند که از کار، تلاش و وظایف اصلی شان کاسته شود./968/پ202/ب5 

ارسال نظرات