۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۲۶۴۴۴۷
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

ملت انقلابی ایران با مذاکره زیر شبح تهدید قاطعانه مخالف است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که تیم مذاکره باید با شجاعت، صلابت و اقتدار با مذاکره کنندگان غربی برخورد کند، گفت: ملت انقلابی ایران با مذاکرات زیر شبح تهدید قاطعانه مخالف است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه علميه خوزستان

حجت‌الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر این که ایران هیچ گاه تسلیم خواسته های نامشروع آمریکا نمی‌شود، تصریح کرد: ملت ایران از تیم هسته ای انتظار دارد با شجاعت و صلابت با مذاکره کنندگان غربی برخورد کنند.

 

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان این که ملت ایران هیچ گاه خواسته های نامشروع آمریکا و رژیم جعلی صهیونیسم را نمی پذیرد، خاطرنشان کرد: اگر روند مذاکرات به همین شکل ادامه یابد، مسؤولان باید میز مذاکره را ترک کرده و اجازه ندهند دشمن خواسته های نامشروع خود را به دولت و ملت ایران تحمیل کند.

 

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به چگونگی برخورد تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با گروه 5+1  اظهار داشت: ملت ایران از نمایندگان انتظار دارند با شجاعت، صلابت و اقتدار با مذاکره کنندگان غربی برخورد کنند؛ اگر مذاکره هسته ای بنا باشد روند سابق خود را ادامه دهد و تغییری نکند مورد قبول و پذیرش ملت ایران نیست؛ ملت انقلابی ایران با مذاکرات زیر شبح تهدید قاطعانه مخالف است.

 

مدیر مدارس علمیه خوزستان با یادآوری دوگانگی غرب در مذاکرات هسته‌ای تصریح کرد: با وجود آنکه ایران پای مذاکره است و باید بر اساس توافقات تحریم‌ها لغو شود، اما باز هم شاهد شرارت‌های آمریکا و سخنان مسؤولان این کشور علیه ایران هستیم؛ امروز راه برای همه روشن است و نباید فریب حرف‌ها و لبخندهای دشمن را خورد.

 

وی با اشاره به پروتکل الحاقی مطرح شده از سوی دشمنان، ابراز داشت: امضا پروتکل الحاقی موردنظر غربی ها برای ملت ایران ذلت خواهد داشت و این‌ها از خواسته های نامشروع دشمن است؛ مذاکره کنندگان نباید از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی دور شوند، بلکه باید و نسبت به شعار ملت ایران مبنی بر «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» اهتمام ورزند./9454/ت302/ح

ارسال نظرات