۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد خبر: ۲۶۴۱۵۵
نماینده خبرگان رهبری:

کوچکترین تحرک دشمن، با پاسخ محکم و قاطع ایران اسلامی همراه خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده خبرگان رهبری، با اشاره به این که تهدیدات استکبار به وسیله داعش برای حمله به ایران به گوش می رسد، ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(ع) با هوشیاری تحرکات استکبار را رصد می کنند تا کمترین تعرض دشمن را با بدترین ضربه جواب دهند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبگرزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در دیدار جمعی از مسؤولان این شهرستان با تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع)، گفت: جوانی نعمت بزرگ و ارزشمندی است که جوان ها باید قدر جوانی را بدانند.

 

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با موضوع جوانان، ادامه داد: مسؤولان باید مسائل مربوط به جوانان، نیاز جوانان، آینده جوانان را یک مسأله درجه یک و جدی به حساب آورند.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که مسؤولان باید فرصت اشتغال جوانان را فراهم آورند، بیان داشت: سرگرم کردن جوانان به چیزهای لهو و بی فایده نوعی جفا به جوانان است و باید به آنها دانش و هنر آموخت.

 

وی با تاکید بر این که قدرت جوانی و انرژی جوانی باید در کنار تجربه بزرگسالان رشد و بارور شود، افزود: جوانان اگر با صاحبان تجربه مشورت کنند آنها چیزی را در اختیارشان می گذارند که با زحمت به دست آوردند، اما جوانان تجربه آنها را به راحتی در اختیار می گیرند.

 

امام جمعه قائمشهر با اشاره به شهدای تازه تفحص شده  غواص، عنوان داشت: آنها جوانانی بودند که برای حفظ عزت اسلام و شیعیان برای مقابله با هجمه استکبار به پا خواستند.

 

وی با توجه به فرازی از صلوات شعبانیه، خاطرنشان کرد: اگر انسان از اهل بیت(ع) پیروی کند در جامعه ای که فتنه ها و هجمه های سیاسی و فرهنگی استکبار وجود دارد، امنیت خواهد داشت.

 

نماینده خبرگان رهبری، مسؤولان را به اطاعت از اوامر رهبری توصیه و با تاکید بر اینکه تیم مذاکره کننده باید در جهت تحقق رهنمودهلی مقام معظم رهبری حرکت کنند، تصریح کرد: مسؤولان مذاکره کننده باید هشیار باشند تا مبادا استکبار خواسته های خود را تحمیل کند.

 

وی افزود: لغو تحریم ها در روز توافق یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است که باید به صورت جدی مورد توجه و دستور کار تیم مذاکره کننده قرار بگیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به صحبت های غربی ها مبنی بر بازرسی از مراکز نظامی، بیان داشت: غربی ها می خواهند به بهانه بازدید از مراکز نظامی توان دفاعی و نظامی ما را مورد ارزیابی قرار دهند.
 
وی ادامه داد: انقلاب فرصت خوبی پدید آورد تا ایران اسلامی به دست توانمند جوانان ایرانی ساخته شود.
 
امام جمعه قائمشهر در ادامه با اشاره به نفوذ جریان تکفیری و داعش در منطقه، افزود: استکبار جهانی در صدد آن است تا با جریان تکفیری داعش آتش اختلاف بین شیعه و سنی را افزایش دهد.
 
وی با اشاره به این که تهدیدات استکبار به وسیله داعش برای حمله به ایران به گوش می رسد، ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان(ع) با هوشیاری تحرکات استکبار را رصد می کنند تا کمترین تعرض دشمن را با بدترین ضربه جواب دهند.

 

نماینده خبرگان رهبری با اشاره به روایتی از امام سجاد(ع) و با بیان این که شهدا با اطاعت از ولی فقیه جان خود را اهدا کردند، خاطرنشان کرد: در سیاست داخلی و خارجی و مسائل فرهنگی نباید از خط ولایت عبور کرد و اگر خالصانه پایبند ولایت باشیم در همه مسائل زندگی شخصی و اجتماعی پاداش هزار شهید مثل شهدای بدر و احد را خواهند داشت./950/پ202/ب1

ارسال نظرات