۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۶۳۲۳۲

تفاهم‌نامه‌ همکاری معاونت صدا و مسجد مقدس جمکران منعقد می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: مقرر شده است تفاهم‌نامه‌ای میان مسجد مقدس جمکران و معاونت صدا منعقد شود تا پوشش برنامه‌های این مکان مقدس را در ایام نیمه شعبان به صورت ویژه داشته باشیم.
جمکران در آستانه نيمه شعبان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام سیدمهدی هاشمی‌زاده با اشاره به برگزاری جلسات مشترک با مسؤولان صدای جمهوری اسلامی ایران در آستانه نیمه شعبان اظهار داشت: جلسه‌ای با حضور قائم مقام صدای جمهوری اسلامی ایران و همچنین مدیران شبکه‌ها در سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که طی آن مسائل مربوط به پوشش مراسم‌های نیمه شعبان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.


وی افزود: در این جلسه مقرر شد تا برنامه‌های نیمه شعبان به صورت گسترده از طریق شبکه‌های رادیویی انعکاس داده شود.


مدیر روابط عمومی و امور بین الملل مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: در این جلسه همچنین از شورای مدیران صدا و معاونت صدا دعوت شد تا در جلسه‌ای در مسجد مقدس جمکران شرکت کرده و از نزدیک با فضا و سوژه‌های این مکان مقدس آشنا شوند.


حجت‌الاسلام هاشمی‌زاده عنوان داشت: همچنین در این جلسه مقرر شد تا تفاهمنامه‌ای میان مسجد مقدس جمکران و معاونت صدا منعقد شود تا پوشش برنامه‌های جمکران را در این ایام به صورت ویژه داشته باشیم.


وی با اشاره به اینکه بعد از نیمه شعبان نیز قرار شد تیمی در مسجد مقدس جمکران مستقر شود تا بتوانند برنامه‌سازی کرده و اطلاع رسانی‌های لازم را انجام دهند، خاطر نشان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد تا برنامه دعای توسل هر هفته مسجد نیز از یک شبکه رادیویی پخش و مباحث انتظار نیز بیان شود./1323/د101/ف

ارسال نظرات