۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۲۶۲۸۴۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان:

حماسه خونین شهر رمز ایستادگی و پایداری است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سالروز حماسه خونین شهر خاطره ای است به یاد ماندنی که در جای جای صفحات تاریخ ثبت و ضبط شده است.
حجت الاسلام ارزاني، رييس دفتر تبليغات اسلامي اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در نشست مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سالروز حماسه خونین شهر خاطره ای است به یاد ماندنی که در جای جای صفحات تاریخ ثبت و ضبط شده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد: نیاز است هر سال این حماسه را که یاد و خاطره ایستادگی و مقاومت و پایداری دفاع مقدس را زنده می‌کند گرامی بداریم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد» گفت: این مطلب بیانگر انس با حضرت معبود، انس با قرآن و اهل بیت(ع) است که در دوران 8 سال دفاع مقدس همواره وجود داشته است.

 

حجت الاسلام ارزانی اظهار داشت: اصفهان افتخار تقدیم 23 هزار شهید را به انقلاب اسلامی در کارنامه درخشان خود دارد که بالاترین آمار به شمار می‌رود و این نشان دهنده از خود گذشتگی، ایثار و پایداری مردم شهیدپرور استان اصفهان می باشد.

 

گفتنی است نشست مشاور امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز صبح در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد./939/پ203/ی

ارسال نظرات