۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲۶۲۶۱۶
امام جمعه صائین قلعه:

ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه صائین قلعه با هشدار به دشمنان نسبت به خطور فکر تجاوز نظامی به خاک ایران اسلامی، گفت: بدانید ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست، چرا که این ملت پیرو مکتب امام حسین(ع) است و کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران اسلامی بسیار سخت و پشیمان کننده خواهد بود.
حجت الاسلام موسوي نيا

حجت الاسلام سید سجاد موسوی نیا، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، ضمن تبریک میلاد امام حسین و حضرت عباس(ع) همچنین با تبریک روز پاسدار و جانباز امام حسین(ع) را الگوی پاسداران توصیف کرد و اظهار داشت: امام حسین(ع) مظهر مجاهدت خالص برای خدا است و پاسداران عزیز با الگوپذیری از امام و مقتدای خویش در طول انقلاب آماده مجاهدت در راه انقلاب و مکتب بودند.

 

وی در ادامه با بیان این که جانبازان عزیز شهیدان زنده این انقلاب هستند تصریح کرد: جانبازان شهیدان زنده ای هستند که خداوند این فرصت را به آنان داده که سال هایی از عمرشان را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار سپری کنند و این از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است که سکاندار نظامش یک جانباز بزرگ است.

 

حجت الاسلام موسوی نیا در ادامه با قدردانی از زحمات شبانه روزی همسران جانبازان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: نقش همسر جانباز بر کسی پوشیده نیست چرا که آنان داوطلبانه شریک رنج همسران خود هستند.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به سالروز غرور آفرین فتح خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام تأکید کرد: انقلاب اسلامی با اتکا به خداوند و ایثار ملت شریف ایران با انگیزه دفاع از مکتب مقدس اسلام به ثمر نشست و به دنیا ثابت کرد با اتکا به خداوند متعال و استقامت می توان در مقابل همه توطئه های استعمار ایستاد.

 

امام جمعه شهرستان صائین قلعه زنجان در ادامه افزود: همچنان که روزی حصر آبادان به فرمان امام خمینی(ره) شکست و خرمشهر نیز آزاد شد امروز هم با توجه به نیروهای با ایمان، جوان و تحصیل کرده و ظرفیت های داخلی تحریم شکسته می شود نه با چشم امید داشتن به دشمنان.

 

حجت الاسلام موسوی نیا در ادامه با هشدار به دشمنان نسبت به خطور فکر تجاوز و حمله نظامی به خاک ایران اسلامی گفت: بدانید ملت ایران اهل تسلیم شدن نیست چرا که این ملت پیرو مکتب امام حسین(ع) است و کشاندن جنگ نیابتی به مرزهای ایران اسلامی بسیار سخت پشیمان کننده خواهد بود./949/ت302/ب4

ارسال نظرات