۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد خبر: ۲۶۱۵۳۵
حجت‌الاسلام والمسلمین میرعمادی:

تجلیل از علما و مفاخر دینی نیاز ضروری جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان تجلیل از علما و مفاخر دینی را نیاز ضروری جامعه بیان کرد و گفت: برگزاری این گونه مراسم ها موجب آشنایی نسل جوان با انوار قدسیه این شخصیت های بزرگ می شود.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي نماينده ولي فقيه در لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در پیامی به همایش آیین نکوداشت آیت الله بلندنظر که با عنوان "بر بلندای نظر" در شهرستان الشتر برگزار شد، گفت: تجلیل از علما، شخصیت‌های دینی و مفاخر فرهنگی وظیفه‌ای انسانی، اخلاقی و نیاز ضروری جامعه اسلامی است.

 

وی در این پیام آورده است: تجلیل از علما و مفاخر دینی در ترسیم خط روشن اسلام و مسیر هدایت بندگان خدا تأثیر زائدالوصفی داشته و نسل جوان را با انوار قدسیه آنان آشنا می‌کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در این پیام افزوده است: آیت الله بلند نظر از محدود عالمانی است که در طول بیش‌از نیم قرن تبلیغ دین و برپایی فریضه نماز و فعالیت‌های مؤثر مذهبی در شهرستان سلسله همچنان محبوب قلوب مردمان این دیار است.

 

وی در ادامه این پیام تصریح کرد: آیت‌الله بلندنظرانسان ستوده و عالم وارسته‌ای است که عمر شریف خویش را وقف خدمت به اسلام و نشر فرهنگ غنی اهل‌بیت(ع) کرده است.

 

یادآور می شود، آیت‌الله محمد بلندنظر در سال 1304 ه.ش. در شهرستان الشتر متولد شد و ایشان حدود یک قرن در زمینه تبلیغ دین فعالیت داشته است.

 

گفتنی است، آیت‌الله بلندنظر در سن 16 سالگی برای فراگیری علوم دینی عازم قم شده و در مدت یک سال در قم به تحصیل مشغول شد.

 

این عالم وارسته پس از آن در حوزه‌ی نجف اشرف به تحصیل و درک مفاهیم دینی اشتغال داشته است و پس از 25 سال به ایران برگشته است.

 

لازم به ذکر است، آیت‌الله بلندنظر از سال 1338 به بعد امام جماعت مسجد جامع شهر الشتر بوده‌اند و به تبلیغ احکام و اقامه‌ نماز جماعت در مسجد جامع این شهرستان مشغول شد./9459/پ203/ب4

ارسال نظرات