۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۲۶۱۳۲۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی نور:

جنایات آل سعود در یمن نشانگر اوج خباثت این رژیم است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با بیان این که اقدام عربستان سعودی علیه مردم یمن اقدامی جنایتکارانه و فاقد هرگونه وجاهت حقوقی است، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران این حملات وحشیانه آل سعود را یک ننگ بزرگ دانسته و محکوم می کنند.
اوضاع وخيم يمن

حجت الاسلام علی آزادیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با محکومیت حملات آل سعود به مردم مظلوم و ستمدیده یمن، گفت: در راستای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده یمن مراسم معنوی دعای کمیل با حضور پرشور و گسترده مردم در این شهرستان برگزار شد.

 

وی با بیان این که آل سعود شدیدترین جنایات و حملات را نسبت به مردم یمن انجام می دهد، بیان داشت: طبیعی است رژیم عربستان برای مشروعیت بخشی به تجاوز نظامی به خاک یمن با دلارهای نفتی خود چند کشور ضعیف و وابسته با خود را همراه کند تا در کشتار و ویرانی یمن به یاری آل سعود بشتابد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که رژیم عربستان هیچ مشروعیت مردمی ندارد، خاطرنشان کرد: این رژیم برای موجه خواندن جنگ علیه یمن چند کشور را با خود همراه کرده و سفیر آل سعود در واشنگتن مدعی شده است هدف از حملات حمایت از دولت مشروع و قانونی و جلوگیری از سیطره انصار الله بر یمن است.

 

حجت الاسلام آزادیان خاطرنشان کرد: آن ها می خواهند با این اظهارات مشخص شود که عربستان تا چه حد در یمن دخالت می کند و برای مردم این کشور و سرنوشت آن ها تصمیمات خطرناکی می گیرد.

 

وی، ادامه داد: متأسفانه در این میان آمریکا و مدعیان قانون گرایی و کسانی که همواره دم از قوانین بین المللی و جامعه جهانی و تعابیر و اصطلاحات  برای فریب افکار عمومی جهان می‌زنند  به رژیم آل‌سعود برای تجاوز نظامی به یمن چراغ سبز نشان دادند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور تصریح کرد: با توجه به بهره برداری فراوان آنها از منابع طبیعی مردم عربستان که دلارهای نفتی آن تنها به جیب آل‌سعود و هزاران شاهزاده آن می‌رود همراهی کاخ سفید با ماجراجویی سعودی‌ها در یمن به طور کامل طبیعی باشد.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که اقدام عربستان سعودی علیه مردم یمن اقدامی جنایتکارانه و فاقد هرگونه وجاهت حقوقی است، گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران این حملات وحشیانه آل سعود را یک ننگ بزرگ دانسته و محکوم می کنند.

 

وی با اشاره به این که حمایت های ارزنده ای باید از مردم مظلوم و ستمدیده یمن صورت گیرد، بیان داشت: این مردم مظلوم تحت ظلم و ستم قرار داشته و جنایت های بسیاری نسبت به آن ها صورت می گیرد که نباید این گونه باشد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی نور با تاکید بر این که آل سعود عامل استکبار جهانی شده است، افزود: این رژیم در راستای تحقق اهداف و خواسته های ایادی استکبار جهانی است که حملات و جنایات گسترده ای نسبت به مردم مظلوم یمن انجام می دهد./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات