۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۲۶۱۱۴۲
امام جمعه موقت کرمانشاه:

اقدامات آل سعود در راستای خدمت به رژیم منفور صهیونیستی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان این‌که اقدامات آل سعود در راستای خدمت به رژیم منفور صهیونیستی است، گفت: رژیم صهیونیستی با خیانت سران نامسلمان به غده سرطانی تبدیل شده است.
نماز جمعه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام حجتی، امام جمعه موقت کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه 25 این هفته کرمانشاه گفت: آل سعود با بمباران مناطق مختلف کشور یمن سبب ناآرامی منطقه و هرج و مرج شده است و این اقدامات در راستای خدمت به آمریکا و رژیم صهیونیستی است.


حجت الاسلام حجتی خاطرنشان کرد: با بمباران کشور یمن، مردم غیر نظامی و کودکان و زنان این کشور را می‌کشند و این جنایات قلب مسلمانان جهان را به درد می آورد و این در حالی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی از سوی غلام حلقه به گوش خود از این جنایات لذت می برند.


وی در ادامه تصریح کرد: آل سعود خود، را خادمین حرمین شرفین معرفی می کنند و در یمن، عراق و سوریه توسط فرقه های مختلفی که آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد کرده اند به کشتار مسلمانان ادامه می دهند و سعی در بر هم زدن امنیت منطقه و زشت نشان دادن چهره واقعی اسلام دارند.


امام جمعه موقت کرمانشاه گفت: آل سعود با جاری کردن سیل خون بی گناهان در یمن، نتیجه ای نخواهد گرفت و تنها نفرت کشورهای جهان را علیه خود بیشتر خواهد کرد.


حجت الاسلام حجتی در پایان بیان داشت: رژیم صهیونیستی با خیانت سران نامسلمان به غده سرطانی تبدیل شده است و امیدواریم با هوشیاری و وحدت مسلمانان دست آن ها از منطقه کوتاه شود./967/پ202/ح

ارسال نظرات