۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۶۰۲۲۴
فرمانده سپاه ناحیه ایلام:

آرمان‌های امام راحل نباید به دست فراموشی سپرده شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه شهرستان ایلام گفت: برنامه های متعددی در استان ایلام برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است و برای اجرای درست این برنامه ها بسیج و هماهنگی تمام دستگاه ها لازم و ضروری است.
امام خميني 14 خرداد سالروز رحلت امام خميني(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، سرهنگ پاسدار شاکرمی فرمانده سپاه ناحیه ایلام امروز در نشست برنامه ریزی مراسم ارتحال امام خمینی(ره)، اظهار داشت: بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی با حرکت تاریخی خود مسیر را برای امت های آزاده مشخص کرد، تکلیف ملت و مسؤولان نظامی این است که تلاش کنند مبادا تفکر و راه امام(ره) به فراموشی سپرده شود.


وی در ادامه گفت: برنامه های متعددی در استان ایلام برای سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در نظر گرفته شده است و برای اجرای درست این برنامه ها بسیج و هماهنگی تمام دستگاه ها لازم و ضروری است.


شاکرمی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان ایلام تشکیل کمیته های تخصصی ستاد و برنامه ریزی های مورد نظر انجام گرفته است و امیدواریم بتوانیم برنامه های مناسب شأن این ایام را اجرا کنیم.


وی از اعزام یک هزار و 200 زائر ایلامی به مرقد امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: همه دستگاه های اجرایی استان ایلام آمادگی کامل خود را برای برگزاری هر چه باشکوه برگزار کردن آیین های سوگواری و مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرده اند.


شاکرمی در ادامه بیان کرد: باید در راستای معرفی شخصیت و اندیشه والای امام راحل(ه) به نسل نوجوان و جوان تلاش کنیم و اجازه ندهیم اندیشه و آرمان های امام راحل به غلط تفسیر و یا فراموش شوند./967/پ203/ب4

ارسال نظرات