۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸
کد خبر: ۲۵۸۷۸۶
استاد حوزه علمیه آمل:

حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی در گرو همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه آمل، تحقق همدلی و همزبانی را زمینه ساز پیشرفت و توسعه جامعه اسلامی دانست و گفت: تفرقه و اختلاف خواست اصلی دشمنان نظام جهت عقب ماندگی کشور است.
استاد حوزه علميه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام مهدی غفاری، استاد حوزه علمیه آمل، شب گذشته در مراسم تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر امام زاده عبدالله آمل، افزود: در شورا عده ای با خرد جمعی حضور پیدا می کنند تا تصمیم گیری در آن صورت گیرد.


امام جمعه امام زاده عبدالله تصریح کرد: در این خرد جمعی مسائل و مشکلات مطرح می شود تا به یک جمع بندی خوبی رسیده و زمینه حل مشکلات فراهم شود که باید از کارکردهای ارزنده و مهم شورا به نحوی شایسته استفاده شود.


وی با بیان این که خدمت به مردم از برکات بسیاری برخوردار است که باید در این راستا کوشا باشیم، بیان داشت: باید همه در کنار هم بتوانیم مشکلاتی که در امر خدمت رسانی وجود دارد را رفع کنیم.


حجت الاسلام غفاری ادامه داد: خدمت به مردم به عنوان افتخاری ارزنده است که باید در این مسیر ارزشمند  به نحوی والا و آن گونه که شایسته است قدم برداریم که زمینه ساز رضایت مندی خداوند منان و مردم می شود.


استاد حوزه علمیه آمل خاطرنشان کرد: تحقق همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود که باید به همدیگر کمک کنیم تا بتوانیم خوب تر برای مردم کار کنیم.

 

امام جمعه امام زاده عبدالله با بیان این که خدمت به مردم باید به عنوان امری اساسی مورد توجه مسؤولان باشد، گفت: حرکت در این مسیر ارزنده زمینه ساز رضایت خداوند منان شده و ثمرات و برکات بسیاری دارد که باید در این راستای گام برداریم.


وی ادامه داد: باید کارهای ما در راستای تحقق رضایت مندی مردم باشد تا بتوانیم رضایت قاطبه مردم را از انجام اقدامات و فعالیت های خود داشته باشیم.


حجت الاسلام غفاری با بیان این که مسؤولان باید به وظیفه خود که انجام کار است به نحوی شایسته اهتمام داشته باشند، گفت: دیگران زحمات کشیدند و ما داریم استفاده می کنیم و ما هم باید کار کنیم تا آیندگان استفاده کنند.


استاد حوزه علمیه آمل با تاکید بر این که مجموعه های شورایی باید مجموعه ای کوشا و فعال باشد، افزود: این امر ارزنده سبب می شود تا شاهد شکوفایی شهرها و تحقق رضایت مندی مردمی باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات