۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۵۸۳۹۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی زنجان:

مقدمات توسعه فعالیت‌های فرهنگی استان زنجان فراهم می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: با همکاری نهادهای فرهنگی، دینی و هیأت‌های مذهبی به شکل جهادی در سه ماهه نخست امسال مقدمات توسعه فعالیت‌های فرهنگی در استان زنجان فراهم می‌شود.
حجت الاسلام خدايي

حجت‌الاسلام اذن‌الله خدایی، مدیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به فراهم شدن زمینه های توسعه فرهنگی استان اظهار داشت: با بسته شدن قراردادهایی بین تبلیغات اسلامی استان زنجان با نهادهای فرهنگی، دینی و هیأت‌های مذهبی به شکل جهادی در سه ماهه نخست امسال مقدمات توسعه فعالیت‌های فرهنگی در استان فراهم می‌شود.

 

وی در ادامه با بیان برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای تحقق جهاد فرهنگی در استان زنجان برای سال 94 تصریح کرد: با مراکز و نهادهای فعال در عرصه‌های فرهنگی، مذهبی و دینی قراردادهایی مبنی توسعه فعالیت‌ها بسته شده است.

 

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی زنجان در ادامه با اشاره به گسترش فعالیت های قرآنی استان خاطر نشان کرد: در راستای تحقق شعار حقوق شهروندی با هیئت حضرت رقیه(س) زنجان برای افزایش و ترویج فعالیت‌های قرآنی با مؤسسات قرآنی استان زنجان قراردادهای همکاری بسته شده است.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به بسیج نهادهای فرهنگی استان برای ایجاد زمینه‌ها و زیر ساخت‌های لازم برای انجام برخی از فعالیت‌های فرهنگی تصریح کرد: در راستای تحقق بخشی به این اهداف با کانون انتهای افق، مساجد و هیأت‌های مذهبی قرارداد همکاری امضا شده است.

 

حجت‌الاسلام خدایی در ادامه با بیان این که برای نخستین بار است که برای تحقق شعار جهاد فرهنگی در استان زنجان اقدام می‌کنیم خاطرنشان کرد: کانون منتظران ظهور در زنجان مسؤولیت انجام کلیه کارهای فرهنگی در حوزه‌های علمیه استان زنجان را برعهده دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های قرآنی در کنار امور فرهنگی تأکید کرد: در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی روحانیان مستقر در مسجد جامع زنجان، فعالان فرهنگی این مسجد مسؤولیت حمایت و اداره امور را بر عهده دارند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در پایان با اشاره به برگزاری جلسات متعدد گفتمان دینی در زنجان تصریح کرد: گفتمان‌های دینی متعددی توسط دبیر گفتمان‌های دینی استان زنجان با همکاری جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می‌شود که امیدواریم گفتمان‌های دینی برای تحقق جهاد فرهنگی در استان زنجان مؤثر واقع ‌شود./949/ت302/ب4 
 

ارسال نظرات