۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۸
کد خبر: ۲۵۸۳۱۹
با حضور رییس دفتر رهبر معظم انقلاب؛

15 طلبه حوزه علمیه گلپایگان ملبس به لباس روحانیت شدند

خبرگزاری رسا ـ مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی(ره) گلپایگان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
مراسم جشن عمامه گذاري در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلگایگانی، رییس دفتر رهبر معظم انقلاب ظهر امروز در مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه امام خمینی گلپایگان گفت: امروز بزرگترین معروف، حفظ نظام جمهوری اسلامی و بدترین منکر، مخالفت با نظام اسلامی است.

 

وی در ادامه به شرایط ناگوار کشورهای منطقه همانند عراق، یمن و سوریه اشاره کرد و افزود: امنیت امروز کشور، به برکت وجود ولایت فقیه است.

 

حجت الاسلام محمدی گلپایگانی گفت: امروز آموزش طلاب و روحانیان نیاز قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما امروز با تقاضاهای مختلف از اقصی نقاط دنیا برای اعزام روحانی و مبلغ مواجه هستیم.

 

رییس دفتر رهبر معظم انقلاب در ادامه تصریح کرد: باید بدانیم که مردم دنیا امروز تشنه اسلام واقعی هستند و باید دین الهی از طریق علمای دینی به آنها معرفی شود.

 

در این مراسم آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران نیز با اشاره به ویژگی های طلاب از نگاه حضرت علی(ع) گفت: عالم دینی باید پاسدار دین و مکتب باشد و درعرصه های دفاع از دین و ارزش های اسلامی بکوشد و به اخلاق اسلامی در اجتماع بها دهد و تحت تاثیر اقدامات و سخنان افراد ساده لوح قرار نگیرد.

 

وی بابیان این که لباس روحانیت یک لباس معمولی نیست، افزود: این لباس، جامه افتخار و خدمت به دین است و کسانی که عمامه بر سر می گذارند ‌باید مراقب اعمال و رفتار خود باشند./939/د102/ح

ارسال نظرات