۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۲۵۸۰۹۶
سردار نقدی:

عشایر همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند/ اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات کشور است

خبرگزاری رسا ـ سردار نقدی با بیان این که عشایر همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، گفت: اگر امروز توانسته ایم در برابر تحریم های دشمن قد علم کنیم و بایستیم، همه به خاطر استقامت ملت و عنایات حق تعالی است که باید قدر آن را بدانیم.
سردار نقدي در جمع عشاير بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، شامگاه پنج شنبه، 10 اردیبهشت ماه،با شرکت در همایش سران طوایف و ایلات عشایر این استان که با حضور دوست علی آزوغ، رییس سازمان بسیج عشایر کشور، رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، سران طوایف و ایلات بختیاری و جمعی از مسؤولان استانی برگزار شد، بر استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های جامعه عشایری تأکید کرد.

 

سردار نقدی با انتقاد از نفوذ فرهنگ غربی در خانواده های ایرانی به ویژه شهرنشین ها، تصریح کرد: در بین عشایر ما، خانواده صمیمیت خود را حفظ کرده و تا نوه و نتیجه با هم زندگی می کنند و اینها برای ما ارزش های اصیل اخلاقی محسوب می شوند که باید در بین خانواده های شهرنشین نیز رواج یابد.

 

وی ادامه داد: این عشایر بودند که در زمان انقلاب، حماسه های زیادی آفریدند، ایستادگی و مقاومت کردند و یار اصلی نظام و دولت بودند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور، استان چهارمحال و بختیاری را یکی از نمادهای اصلی عشایر کشور دانست و تأکید کرد: در حال حاضر 27 درصد تولیدات دامی و غذایی از سوی عشایر تولید می شود؛ در حالی که تنها دو درصد مردم کشور عشایر هستند.

 

این مقام مسؤول با بیان این که عشایر همواره پشتیبان ولایت فقیه بوده اند، تصریح کرد: در هیچ کجا تاکنون نه در دوران انقلاب و نه در دوران کنونی نشنیده ایم که عشایر ضد ولی فقیه و انقلاب اسلامی حرکت کرده باشند و این مایه مباهات آن ها است.

 

وی با اشاره به 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری، گفت: اکنون 2400 شهید استان شما به انقلاب هدیه شده و به همین تعداد خانواده داغ دیده شده به جای مانده که این بسیار سخت است؛ اما نتایج آن نشان می دهد که در قاره آفریقا عکس امام و رهبری در بین مردم قرار دارد و در دست رزمندگان یمنی، عکس رهبر خودنمایی می کند و شعارشان الهام گرفته از ایران و ملت مسلمان ما است.

 

سردار نقدی با تأکید بر این که راه امروز ما همان راه شهدا است، خاطرنشان کرد: اگر امروز توانسته ایم در برابر تحریم های دشمن قد علم کنیم و بایستیم، همه به خاطر استقامت ملت و عنایات حق تعالی است که باید قدر آن را بدانیم.

 

وی تولید، کار، مصرف کالای داخلی و اقتصاد مقاومتی را تنها راه حل مشکلات امروز کشور دانست و تأکید کرد: باید مردم به این درک برسند که ما در حال جنگ با کشورهای غربی و در رأس آن ها آمریکا هستیم و در این راه زمانی پیروز خواهیم شد که به داشته های خود تکیه کنیم و این تنها در سایه اقتصاد مقاومتی تحقق می یابد./9457/پ202/ح

ارسال نظرات