۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۲۵۷۸۳۰
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

تضعیف رهبری انقلاب انحراف از خط امام خمینی است/ استفاده سیاسی از مناسبت‌های انقلابی برای هیچ جناحی مجاز نیست

خبرگزاری رساـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور، گفت: به هیچ جناح و جریان سیاسی کشور اجازه استفاده سیاسی و بهره برداری حزبی از مناسبت‌های انقلابی داده نمی شود.
حجت الاسلام سالاري - رييس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خراسان شمالي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی عصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد استان خراسان شمالی، بر مشارکت و حضور دستگاه های اجرایی در برگزاری برنامه های ارتحال امام خمینی(ره) تأکید کرد.

 

وی با بیان این که امروز کشور ما اقتدار، امنیت و آرامش خود را از انقلاب دارد، افزود: خط امام(ره) به عنوان ملاک و الگوی مردم در جامعه بوده و همچنان تداوم دارد.

 

حجت الاسلام سالاری با اشاره به این که سیره امام خمینی(ره) به معنای ایستادگی در برابر ظالم است، خاطرنشان کرد: حمایت از ولایت فقیه، حمایت از اصل دین و حقیقت و مکتب امام خمینی(ره) بوده و باید تلاش کنیم که این حقیقت بیش از پیش به مخاطبان منتقل شود.

 

وی با بیان این که تبلور کامل سیره امام خمینی(ره) در رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: تضعیف رهبری به هر شکل در واقع تضعیف خط امام خمینی(ره) است همان‌گونه که حمایت از ولایت فقیه نیز حمایت از اصل دین و حقیقت است.

 

حجت الاسلام سالاری در ادامه با اشاره به تقارن مراسم ارتحال امام(ره) و نیمه شعبان گفت: این زمان بهترین فرصت برای پیوند ولایت و امامت بوده و فرصتی برای ارائه بهتر حقیقت انقلاب به مردم است.

 

وی افزود: امسال با توجه به برگزاری انتخابات، اجازه استفاده سیاسی و بهره برداری حزبی از مناسبت‌های انقلابی و ایام الله را به هیچ جناحی نخواهیم داد.

 

حجت الاسلام سالاری با تأکید بر این که بایستی شور و نشاط واقعی و نه کاذب در بین مردم با هدف حضور گسترده آنها در انتخابات ایجاد شود، خاطرنشان کرد: بر این اساس در برنامه‌های مناسبتی به هیچ جناح، گروه و حزبی اجازه استفاده سیاسی و شخصی داده نخواهد شد.

 

وی ادامه داد: به منظور برگزاری هر چه بهتر مناسبت‌های ملی و انقلابی در سال جاری افزون بر مرکز استان، برای شهرستان ها نیز سخنران اعزام می شود.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: برای مراسم محوری چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه سال جاری در بجنورد، سخنران به صورت متمرکز از تهران برای حضور در استان مشخص شده اما دیگر سخنرانان برای شهرستان‌ها، از سوی مسؤولان استان انتخاب می‌شوند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در خاتمه از کمیته‌های ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد استان خواست تا هر کمیته بنا بر وظایف تعیین شده با تشکیل جلسات، تا پایان هفته آینده برنامه های خود را برای تصویب به این ستاد ارائه کند.

 

محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه این جلسه با پیشنهاد اجرای چند برنامه از سوی برخی از کمیته ها افزود: برنامه های این ایام باید محتوای بهتری داشته باشند تا جوانان بیشتر با سیره امام خمینی(ره) آشنا شوند.

 

وی با تأکید بر این‌که می‌بایست از ظرفیت همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر مراسم‌های نیمه شعبان و چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه استفاده شود، افزود: با توجه به شعار همدلی و همزبانی که برای سال جاری انتخاب شده، لازم است علاوه بر انتقاد منصفانه و استفاده از ادبیات درست، زبان قدردانی نیز داشته باشیم./9314/پ202/ح

ارسال نظرات