۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۵۷۵۴۷
آیت الله صفایی بوشهری:

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مسیر پیشرفت و توسعه دانش بنیان دینی حرکت کند

خبرگزاری رسا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند منشأ تحولات بسیار زیادی در مسیر ایجاد تمدن اسلامی باشد و مسیری را برای نظام طی کند که پیشرفت و توسعه دانش بنیان در بستر فرهنگ دینی باشد.
جلسه تفسير قرآن آيت الله صفايي بوشهري در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ظهر امروز در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور و اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان بوشهر گفت: یکی از وزارتخانه های مهم در عرصه توسعه و پیشرفت بنیادین، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. 

 

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می تواند منشأ تحولات بسیار زیادی در مسیر ایجاد تمدن اسلامی باشد و مسیری را برای نظام طی کند که پیشرفت و توسعه دانش بنیان در بستر فرهنگ دینی باشد.

 

وی افزود: این وزاتخانه می تواند در مهمترین بخش که تولید و خدمت است، نقش مهمی در هندسه تمدن اسلامی و پیشرفت و توسعه ایفا کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: هر مقدار که این وزارتخانه در مسیر برنامه ریزی دانش بنیان با استفاده از تجربه های گذشته و دانش و دانایی به روز و آسیب شناسی ها و ضعف هایی که بوده و رفع آنها و استفاده از فرصت ها و قوت ها با مدیریت جهادی و نگاه به افق های تمدن ساز اسلامی حرکت کند، قطعا می‌تواند نقش اساسی خود را در پیشرفت با الگوی اسلامی و ایرانی که مقام معظم رهبری عنایت دارند، بیشتر ایفا کند و اثرگذار باشد.

 

وی افزود: وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارتخانه مهمی است که هم متکفل کار و کالا و هم متکفل تأمین و رفاه است.

 

 آیت الله صفایی بوشهری خاطر نشان کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در دو حوزه‌ طراحی دانش بنیان برنامه ریزی و از آن طرف، جهادی عمل کردن با بالا بردن کیفیت، بتواند تولیداتی که برای تمدن اسلامی و پیشرفت ایران اسلامی لازم است را با دیدگاه مقام معظم رهبری اجرایی کند.

 

 وی ادامه داد: این کار میسّر نیست مگر اینکه این وزارتخانه یک برنامه کلان و جامع در سطح ایران داشته باشد و از آن طرف، بومی سازی شود.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای 937 کیلومتر مرز دریایی است، گفت: استان بوشهر، استانی فوق العاده مهم و استراتژیک است و تمامی شاخص های پیشرفت و تمدن در آن وجود دارد.

 

 نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اظهار کرد: تمامی فضاهای استان، حوزه کار است و کارگرهای ما باید به شدت مهارت افزایی کنند و مهارت خود را بالا برند.

 

آیت الله صفایی بوشهری تأکید کرد: فرهنگ کار باید در استان بوشهر نهادینه شود که جوانان به سمت آموزش های مهارت افزایی و کارآفرینی بروند و از علاقه‌مندی به سمت کارهای پشت میزنشینی به سمت کار میدانی حرکت کنند.

 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اساساً رشد و پیشرفت نتیجه‌ دانایی و کار جهادی است، اظهار کرد: دانش و دانایی در طراحی ابعاد جامع، به ما بصیرت می دهد و این امکان را می‌دهد که با نگاه فرهنگی در یک بستری که مسیر آن، کمال و کرامت انسانی است، حرکت کنیم./846/پ202/ح

ارسال نظرات