۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۲۵۷۵۳۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

مقاومت و ایستادگی مردم یمن سبب شکست آل سعود شد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان از ترس رسوایی بین المللی مجبور شد بگوید ما به اهداف خود در یمن دست پیدا کردیم، گفت: مقاومت و ایستادگی مردم یمن، شکست مفتضحانه دیگری را برای آل سعود رقم زد.
امام جمعه چمستان

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با اشاره به مسأله یمن و تهدیدات تکراری آمریکایی ها نسبت به کشورمان، گفت: عربستان و آل سعود مزدور عملیات های بسیاری را بر علیه مردم بی گناه یمن صورت می دهند.

 

امام جمعه چمستان با تاکید بر این که در این حملات نظامی چیزی جز ننگ و رسوایی عاید عربستان نشد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب این امر را پیش بینی کرده بودند که فرمودند صهیونیست ها از دست حماس در غزه شکست خوردند و این را درس نگرفتند.


وی با بیان این که علیرغم تلاش های آل سعود و کشورهای غربی تغییری در شرایط سیاسی یمن ایجاد نشد و قدرت نظامی همچنان در اختیار انصار الله است، ادامه داد: آل سعود توان حمله زمینی به یمن را ندارد چون می داند که بازنده نهایی خواهد بود.


استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که عربستان مجبور شد تا بگوید ما به اهداف خود دست پیدا کردیم، گفت: دنیا می داند آن ها کم ترین توفیقی در کشور یمن به دست نیاورده و مقاومت و ایستادگی مردمی سبب شکست اهداف آل سعود شد.


امام جمعه چمستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که آمریکایی ها جواب کوبنده مقام معظم رهبری را در روز ارتش گرفتند، تصریح کرد: آن ها می گفتند ایران باید در مذاکرات برابر خواست جامعه بین الملل تمکین کند و حتی مراکز تسلیخاتی خود را در معرض بازدید آژانس قرار داده و و توان نظامی خود را افزایش ندهد.


وی با بیان این که مقام معظم رهبری با بیان آیه وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّهٍ و دستور اکید بر تجهیز بیشتر سپاه و ارتش فوراً خریداری s300 آغاز می شود تا به آنها بفهماند ما درست در مقابل خواست و نظر شما حرکت می کنیم، ادامه داد: در این گونه موضوعات از ایادی استکباری جهان نیازی نمی بینیم تا اجازه بگیریم.


حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که ایران اسلامی در جایگاه ارزنده و والایی قرار دارد، گفت: باید این مسیر ارزنده و والا را به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است ادامه دهیم.


استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری زمینه ساز عزت و تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: باید رهنمودها و تدابیر گرانقدر مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم که زمینه ساز عزت و عظمت نظام اسلامی می شود./950/ت302/ب1

ارسال نظرات