۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۸
کد خبر: ۲۵۷۳۷۶
استاد حوزه و دانشگاه:

برد دشمن در مذاکرات هسته ای جلوگیری از اقتدار ایران و بیداری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: برد طرف مقابل در مذاکرات هسته ای جلوگیری از اقتدار ایران و بیداری اسلامی است تا با منحرف کردن انقلاب ایران تئوری و رسالت امام راحل را به بیراهه بکشانند.
حجت الاسلام سيدعباس ميرحبيبي

حجت الاسلام سیدعباس میرحبیبی، استاد حوزه و دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: ورود به مذاکرات برای از بین بردن تبلیغات دشمن در جهت اهل مذاکره نبودن ایران، بسیار سازنده است.

 

وی افزود: مطرح کردن مذاکرات برد برد امری مبهم است، چرا که در این مذاکرات باید به ظلم و ستم نسبت به ملت ایران پایان داده شود و فعالیت های هسته ای ایران به رسمیت شناخته شود که حصول این موارد برد ایران محسوب می شود.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با اشاره به این که آمریکا طلبی از ایران ندارد که به دنبال برد مقابل ایران و دسترسی به حقوق خود در مذاکرات باشد، افزود: ایران طلبکارترین کشور در جهان از آمریکا است، از این رو ایران می تواند بزرگ‌ترین پرونده دادخواهی علیه آمریکا را تشکیل دهد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا و غرب به دروغ مدعی ساخت بمب هسته ای از سوی ایران شده اند که همه ملت های جهان و خود این کشورها نیز بر کذب بودن این ادعا واقف هستند، اما ایران برای روشن شدن ابهامات جهت تنویر افکار جهانی پای میز مذاکرات حاضر شده است.

 

به گفته وی، بر اساس آموزه های دینی و شرعی اسلام و از طرفی ناکارآمد بودن بمب هسته ای در جهان امروز، توجیهی برای ساخت بمب هسته ای از سوی ایران وجود ندارد و بمب هسته ای ایران، دانش هسته ای بومی و روحیه انقلابی مردم ایران است.

 

وی تأکید کرد: دشمن در مذاکرات هسته ای به دنبال راستی آزمایی ایران نیست، بلکه با هدف ضربه زدن و نفوذ در مراکز امنیتی ایران پا به مذاکره گذاشته است، از این رو رهبر معظم انقلاب اسلامی با دید عمیق و نافذ خود از کلی بودن توافقات جلوگیری کرد.

 

وی با اشاره به این که نباید منتقدان ایرانی در داخل کشور را با منتقدان در آمریکا مقایسه کرد، افزود: منتقدان آمریکایی به دنبال اهداف صهیونیستی خود هستند اما منتقدان داخلی ایران دغدغه های رهبری نظام را مطرح می کنند.

 

حجت الاسلام میرحبیبی گفت: فتح الفتوح زمانی اتفاق می افتد که ما به خواسته های خود در مذاکرات هسته ای برسیم تا از این طریق راه را برای پیشرفت داخلی و خارجی و صدور انقلاب فراهم کنیم.

 

این استاد حوزه و دانشگاه تأکید کرد: برد طرف مقابل در مذاکرات هسته ای جلوگیری از اقتدار ایران و بیداری اسلامی است تا با منحرف کردن انقلاب ایران تئوری و رسالت امام راحل را به بیراهه بکشانند.

 

به گفته وی، مسؤولان و مردم باید توجه داشته باشند که خواسته اصلی دشمن جلوگیری از نفوذ ایران و فرهنگ اسلامی در سراسر جهان و از این طریق به دنبال جلوگیری از سقوط خودشان هستند، چرا که عمر استکبار و نظام های سلطه گر غربی روبه پایان است.

 

حجت الاسلام میرحبیبی با اشاره به این که آمریکا، اسرائیل، پاکستان و کره شمالی دارای بمب هسته ای هستند و 5+1 تا کنون هیچ برخوردی با آنها نکرده است، افزود: برد آمریکا در جلوگیری از نفوذ ایران در دل ملت ها است و هسته ای بهانه ای بیش نیست./1307/ت302/ب4

ارسال نظرات