۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۲۵۶۰۲۹
نماینده ولی فقیه در قزوین:

یمن به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه تبدیل می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین گفت: یقین داریم که از میان ویرانه های یمن، نظامی با محوریت ولایت سر بر خواهد آورد و این کشور تبدیل به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه خواهد شد.
یمن به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه تبدیل می‌شود یمن به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه تبدیل می‌شود یمن به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه تبدیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، طلاب و روحانیان قزوین، جنایات رژیم آل سعود در حمله به مردم مظلوم یمن را محکوم کردند، در این تجمع که ظهر امروز با حضور روحانیان و طلاب مدارس علمیه قزوین در مقابل دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار شد شرکت کنندگان با شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آل سعود" آل سعود جنایت می کند آمریکا حمایت می کند" خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود و حامیان آنها و حمایت خود را از مردم مظلوم یمن اعلام کردند.

 

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در این تجمع گفت: قیام مردم یمن به تاسی از انقلاب اسلامی ایران به وقوع پیوسته که این امر نشان دهنده تحقق سخنان و آرمان های امام راحل(ره) در صدور انقلاب است.

 

وی در ادامه افزود: مشاهده کشتار مظلومانه مردم یمن، دل همه انسان های آزادی خواه را به درد می آورد و این جنایات دغدغه اصلی همه کشورهای اسلامی است.

 

امام جمعه قزوین ابراز داشت: یقین داریم که از میان ویرانه های یمن، نظامی با محوریت ولایت سر بر خواهد آورد و این کشور تبدیل به پایگاه مقاومت دیگری در منطقه خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین ادامه داد: قیام مردم یمن زنجیره قیام و مقدمه بزرگی است که سایر کشورهای منطقه هم به آن پیوسته و عرصه را بر متجاوزان تنگ خواهد کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: همه انسان های آزادی خواه از هر قشر و گروهی باید به وظیفه خویش در قبال رهایی ملل مظلوم از زیر چنگ مستکبران و ظالمان تلاش کنند.

 

گفتنی است، در بیانیه پایانی این تجمع آمده است: پس از مصیبت های سخت وارد شده بر مسلمانان و مظلومین لبنان، غزه و سوریه و یورش همه جانبه مزدوران مرتجع و مزدور به سرزمین مقدس عراق و شعله ور شدن جنگ طایفه ای در میان مسلمین و قتل و غارت و آوارگی ده ها هزار نفر از مردم مسلمان و مظلوم، اکنون تجاوز دیگری بر ملت مقاوم یمن مصیبت های غم باری را پیش رو قرار داده است.

 

این بیانیه ادامه می دهد: ملت مجاهد و مومن یمن که با وجود ضعف مادی و اقتصادی از همه اقوام و قبایل و مذاهب به پا خاسته و با انقلابی مردمی بر نظام فاسد و مزدور پیروز شدند و مشغول خنثی کردن توطئه های تکفیری متحجر و خشن و خائن و پاک نمودن کشور از لوث آنان بودند، ناگهان در دخالتی غیر مشروع و آشکار مورد تعرض و حمله وحشیانه مرتجع ترین رژیم وابسته منطقه قرار گرفتند.

 

بیانیه افزوده است:حکومت آل سعود که انتظار می رفت به خاطر حاکمیت بر سرزمین مقدس وحی که کانون معنویت مسلمین و حرمین شریفین است، مدافع وحدت و عزت مسلمین باشد مع الاسف در طول مبارزات ملت مظلوم و آواره فلسطین هیچ اقدامی جز کار شکنی و اقدامات پنهان و آشکار در جهت تضعیف مقاومت به نفع رژیم اشغالگر و غاصب نداشت، اینک به بهانه بازگرداندن حاکم وابسته و معزول با امکانات نظامی فراوان بیت المال مسلمین و بمباران های بی رحمانه، زنان و کودکان و مجاهدان مظلوم یمن را به خاک و خون می کشد و جای تاسف است که این اقدام وحشینه مورد حمایت و تایید تعدای از سران کشورهای مرتجع عرب و مستکبران جهان خوار قرار می گیرد.

 

در پایان این بیانیه تاکید شده است: ملت مجاهد و مظلوم یمن و نیروهای مقاومت و ارتش سلحشور آن کشور باید بداند که خداوند به هر ملتی که خالصانه در راه او مبارزه و مقاومت نماید و از عزت و شرف و استقلال خود دفاع نمایند و صبورانه حاضر باشد هزینه جهاد در راه خداوند را تحمل نماید، در آیه 40 سوره حج« وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌّ عَزِیزٌ» وعده پیروزی و نصرت داده است هر چند تعداد دشمنان فراوان و توان آنان انبوه باشد./955/پ203/ب4

ارسال نظرات