۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۵۷۰۷
عاطفی خبر داد؛

پوشش راهیان نور قرارگاه رسانه‌ای با ۱۳ واحد سیار و ۸ مرکز صداوسیما

خبگزاری رسا ـ رییس قرارگاه رسانه­ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: در نوروز امسال قرارگاه رسانه‌ای با ۱۳ واحد سیار، ۱۳ دستگاه SNG و همراهی ۸ مرکز صداوسیما، سفر راهیان نور را پوشش تلویزیونی داده‌ است.
راهيان نور

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، محمود عاطفی رییس قرارگاه رسانه­ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: تجربه خوب برنامه‌سازان راهیان نور در سال‌های گذشته به ویژه سال 94 به ما کمک می‌کند نوروز 95، قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور سال پرکارتر و پربارتری داشته باشد.

 

رییس مرکز بسیج صدا و سیما در نخستین جلسه آسیب‌شناسی برنامه‌سازی برای راهیان نور در جمع مدیران پخش و تأمین برنامه شبکه‌های سیما و تهیه‌کنندگان ویژه‌ برنامه‌های راهیان نور در نوروز 94 با قدردانی از تلاش عوامل تولید و پخش ویژه‌برنامه‌های راهیان نور اظهار داشت: با تجربه‌های خوبی که در نوروز امسال داشتیم، بنا داریم که یک مدل عملیاتی برای تولید ویژه ‌برنامه‌های راهیان نور در نوروز سال 95 طراحی کنیم.

 

وی به توانمندی‌های قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این قرارگاه باید تولیدات خاص با جنس خاص داشته باشد تا ابعاد دیده نشده‌ای از این سفرهای معنوی را برای مخاطبان ارائه کند؛ ما درصدد هستیم ضمن شناسایی محورهای تولیدی و ظرفیت‌های لازم شبکه‌ها، راهیان نور را در طول سال و به طور مستمر داشته‌ باشیم.

 

رییس مرکز بسیج صدا و سیما با بیان اینکه در نوروز امسال قرارگاه رسانه‌ای با 13 واحد سیار، 13 دستگاه SNG و همراهی 8 مرکز صداوسیما، سفر راهیان نور را پوشش تلویزیونی داده‌ است، تصریح کرد: اگر چه طی سال‌های گذشته روش‌های پوشش رسانه‌ای راهیان نور خوب بوده، اما این روش‌ها هم اکنون پاسخگو نیست و ما به دنبال استانداردسازی روش‌های جدید هستیم.

 

در نخستین جلسه آسیب‌شناسی ویژه‌‌برنامه‌های راهیان نور هر یک از مدیران پخش و تأمین برنامه شبکه‌های سیما و همچنین تهیه‌کنندگان ویژه ‌برنامه‌های راهیان نور پیرامون اهداف و مأموریت‌ برنامه‌سازی راهیان نور، تعامل بیشتر با مخاطبان، استمرار فعالیت قرارگاه رسانه‌ای در طول سال، جلوگیری از آیتم‌های تکراری، بهره‌گیری از مجریان توانمند، تقویت نقاط قوت حماسه دفاع مقدس، نگاه جدید رسانه‌ای به موضوع برنامه‌های راهیان نور، فضاسازی جدید برای برنامه‌های راهیان نور، تشکیل اتاق فکر، حضور و نقش پر رنگ صداوسیمای مراکز در ویژه‌برنامه‌های راهیان نور ،کاربردی تر کردن سفرهای راهیان نور و وقایع‌ نگاری این سفرهای معنوی تبادل نظر کردند./822/د101/ف

ارسال نظرات