۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۲۵۵۶۳۹
امام جمعه سیرجان:

مأموریت اصلی رژیم سعودی کشتن مسلمانان و ایجاد تفرقه در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سیرجان با بیان این‌که ملت یمن با استقامت خود بر ترفندهای استکبار، رژیم سعودی و داعشی ها پیروز خواهد شد، گفت: رژیم عربستان به ویژه در صورت حمله زمینی، تاب مقاومت در برابر نیروهای مردمی در یمن را ندارد و قطعا شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني سيرجاني

حجت الاسلام سید محمود حسینی سیرجانی، امام جمعه سیرجان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، با اظهار تأسف از حمله عربستان به یمن اظهار داشت: وهابیت اگر چه در ظاهر مسلمان است، اما در واقع اعتقادی به اسلام ندارد و هم راستا با دنیای استکبار، در حال ضربه زدن به مسلمانان است. 

 

وی رویکرد اصلی وهابیت را نوکری اجانب و مخالفت با اسلام دانست و گفت: مأموریت اصلی رژیم وهابی عربستان این است که مسلمانان را بکشد و در جهان اسلام تفرقه ایجاد کند.

 

امام جمعه سیرجان خاطرنشان کرد: یمن به دلیل اینکه منطقه بسیار حساسی است مورد توجه رژیم سعودی قرار گرفته است. منطقه هایی که الان دارد به وسیله نیروهای مردمی یمن فتح می شود از مراکز اصلی حضور داعشی ها و آموزش آنها بوده است.

 

حجت الاسلام حسینی سیرجانی با اشاره به ترفند دشمنان اسلام در ایجاد تفرقه میان مسلمانان خاطرنشان کرد: در یمن جنگ شیعه و سنی نیست، همان طور که در سوریه و عراق، سنی ها در کنار شیعیان برضد تکفیری ها و داعشی ها جنگیدند، در یمن هم شیعیان زیدی و اهل سنت با هم هستند. البته دنیای استکبار که از اتحاد امت اسلام وحشت دارد این گونه تبلیغ می کند که در یمن جنگ شیعه و سنی است.

 

وی دشمن اصلی جهان اسلام را صهیونیسم دانست و خاطرنشان کرد: مسلمانان باید در برابر این دشمن مشترک متحد باشند. خدا رحمت کند امام راحل را که می فرمودند اگر هر یک از مسلمانان یک سطل آب بریزد اسرائیل را آب می برد، اما متأسفانه می بینیم که کشورهایی مانند عربستان به اسرائیل خدمت می کنند و آن گونه که در اخبار آمده است 16 میلیارد دلار به اسرائیل کمک مالی کرده است. این کشور در سایر موضوعات منطقه ای، از جمله در پرونده هسته ای ایران نیز شیطنت می کند.

 

امام جمعه سیرجان تأکید کرد: به استثنای سران خائن برخی کشورهای عربی، مردم عادی و کشورهای مستقل باید به پا خیزند و اعتراض خود را نسبت به ظلم دنیای استکبار نشان دهند و به هر نحو که می توانند، از حمایت های معنوی تا ارسال سلاح و ... به مظلومان یمن کمک کنند.

 

وی در پایان تأکید کرد: ارزیابی بنده این است که ملت یمن با استقامت خود بر ترفندهای استکبار و رژیم سعودی و داعشی ها پیروز خواهد شد و رژیم عربستان به ویژه در صورت حمله زمینی، تاب مقاومت در برابر نیروهای مردمی در یمن را ندارد و قطعا شکست خواهد خورد./972/ت302/ب4

ارسال نظرات