۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۲۵۵۱۸۳
مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد:

هدف کشورهای غربی از حمله به یمن مهار شیعیان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد با اشاره به حمله آل سعود به یمن و حمایت اسرائیل از آنها گفت: مهم ترین هدف این کشورها مهار کردن شیعه است.
يمن

حجت الاسلام محمد صدری، مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، مهم ترین هدف کشورهای غربی در حمله به یمن را مهار شیعه دانست و بیان کرد: اسرائیل با حمایت آل سعود می خواهد نفوذ جمهوری اسلامی را پایین بیاورد.

 

وی با اشاره به سابقه کشورهای غربی افزود: این کشورها از صدها سال پیش با عناوین گوناگونی تحت پوشش سازمان ملل اهداف خویش را دنبال می کنند.

 

حجت الاسلام صدری خاطرنشان کرد: امروز نیز این کشورها از نفوذ جمهوری اسلامی و شیعه می ترسند، در همین راستا با حمایت آل سعود در حمله به یمن به دنبال مهار کردن شیعه هستند.

 

وی با اشاره به این که جمهوری اسلامی از ملت یمن حمایت می کنند، افزود: انتظار می رود دیگر کشورهای مستقل نیز از ملت یمن حمایت کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد با اشاره به سکوت مجامع بین الملل در حمله آل سعود به یمن بیان داشت: سازمان الملل را همین کشورهای غربی درست کردند.

 

وی نیروهای سازمان ملل را جاسوس کشورهای غربی دانست و اظهار داشت: این نیروها ابزاری برای تحقق اهداف کشورهای غربی  هستند.

 

حجت الاسلام صدری با اشاره به این که یمن اکنون در دست مردم آن است، یادآور شد: مقاومت مردم یمن تنها راهکار مقابله با حمله آل سعود است.

 

وی با بیان این که مذاکرات امیدوار کننده نیست، افزود: در راستای انجام مذاکرات و شکل گیری توافقات ما پیرو رهنمودهای رهبر معظم انقلاب هستیم.

 

اقتصاد مقاومتی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی

 

مدیر مدرسه علمیه امیرالمؤمنین خرم آباد با بیان این که اقتصاد ما از زیر بنا مشکل دارد، عنوان داشت: باید به زیرساخت ها توجه داشته باشیم. 

 

حجت الاسلام صدری با بیان این که در شرایط گوناگونی می شود کشور را اداره کرد، افزود: در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور افزون بر لغو تحریم ها، باید مدیریت صحیحی در راستای تولیدات داخلی شکل گیرد.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب بیان داشت: در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید در راستای اقتصاد مقاومتی بیش از پیش تلاش کنیم چرا که اقتصاد مقاومتی بهترین راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور است./94359/ت302/ب4

ارسال نظرات