۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۵۴۸۶۱
رییس تبلیغات اسلامی بیجار:

همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت کشور است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: همدلی و هم زبانی بین دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است و با تأمل و همکاری دولت و ملت به چشم انداز بسیار خوبی خواهیم رسید.
حجت الاسلام مختاري رييس تبليغات اسلامي بيجار

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار، درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، درباره انتخاب نام سال از سوی رهبر معظم انقلاب، این نامگذاری را بسیار هوشمندانه و مدبرانه خواند و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با بصیرت عمیق خود به لزوم همدلی، اعتماد و تعامل بین دولت و ملت به عنوان یک اصل بی بدیل در پیشرفت و توسعه عمومی کشور تأکید دارند، که نشان از اهمیت ویژه این موضوع دارد.


وی افزود: بی شک با همدلی و هم زبانی ملت و دولت می توانیم در برابر تمام مشکلات ایستادگی کنیم و زمینه ساز کشوری آباد و پیشرفته باشیم.

 


رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار تصریح کرد: اگر همدلی و هم‌زبانی بین دولت و ملت نباشد، نمی توان توقع داشت که کارها و فعالیت‌ها به نتیجه دلخواه برسد و جامعه به سمت پیشرفت و تعالی پیش برود.

 


حجت الاسلام مختاری نیا با تأکید بر این که تحقق، همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز پیشرفت و تعالی نظام اسلامی می شود، گفت: باید تلاش کنیم تا زمینه های تحکیم و تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت را به نحوی شایسته فراهم کنیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بیجار بر لزوم استفاده از تمامی فرصت های موجود برای توسعه و تعالی کشور تأکید کرد و افزود: باید در سال جدید با تلاشی مضاعف و برنامه ریزی صحیح در راستای ارتقا و رشد کشور در تمامی عرصه ها تلاش کنیم تا شاهد کشوری کاملا مستقل و دارای افقی روشن در سرتاسر جهان باشیم.

 


وی در پایان افزود: با جنگ نرمی که دشمنان اسلام برای ملت ما راه انداخته اند باید به شیوه خودشان مقابله کرد و با تحقق این شعار ارزشمند با وحدت و برادری به سرکوبی مکر و حیله دشمنان اسلام برویم./967/ت302/ب4

ارسال نظرات