۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۲۵۴۸۴۳
امام جمعه زنجان:

تضعیف نظام جمهوری اسلامی از اهداف اصلی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در زنجان گفت: هیچ تردیدی نیست که آمریکا در این حملات آل سعود به یمن نقش دارد و تضعیف نظام جمهوری اسلامی از برنامه‌ها و اهداف اصلی دشمنان است.
حجت الاسلام خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حملات گروه های تکفیری و تروریستی به شرق کشور و مرزهای استان سیستان و بلوچستان گفت: چنین حملات تروریستی همواره علیه نظام اسلامی به ویژه در مرزهای کشور وجود داشته است.

 

وی در ادامه با اشاره به توطئه های مکرر و همیشگی آمریکا در این گونه حملات اظهار داشت: آمریکا همواره در چنین حرکت‎های تروریستی حمایت‎های مستقیم و غیرمستقیم دارد و به جرأت می توان گفت که توطئه آمریکا در این حملات به وضوح مشخص است.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه با اشاره به نیرنگ ها و توطئه های مختلف دشمنان در سالیان متمادی برای تضعیف جمهوری اسلامی ایران افزود: هیچ تردیدی نیست که آمریکا در این حملات نقش دارد و تضعیف نظام جمهوری اسلامی از برنامه‌ها و اهداف اصلی دشمنان است.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به تاریخچه اقدامات تروریستی در ایران خاطرنشان کرد: برنامه‌های تروریستی در 36 سال گذشته نیز علیه نظام اسلامی وجود داشته است و امروز هم دشمن همواره به دنبال برنامه‎های تروریستی در ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه با اشاره به مذاکرات با 1+5 و بیانیه لوزان سوئیس اظهار داشت: تیم مذاکره کننده ایرانی خط قرمزهای نظام را رعایت کرده و باید در ادامه نیز چارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند مورد توجه این تیم واقع شود البته رییس جمهور محترم نیز بر رعایت خط قرمزها تأکید داشتند و در ادامه نیز امیدواریم رعایت این خط قرمزها همچنان ادامه یابد.

 

وی در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد جریان دو زائر ایرانی که در فرودگاه جده عربستان مورد تعرض قرار گرفته اند گفت: بحث تجاوز در این زمینه صحت ندارد؛ البته اقدام نامطلوبی از سوی دو مامور عربستانی صورت گرفته است که مسؤولان در این زمینه عکس‎العمل نشان دادند اما من معتقد نیستم این مسائل رسانه‌ای شود چرا که معتقدم نباید بحث خلاف اخلاق در جامعه اشاعه داده شود./949/پ202/ب4

ارسال نظرات