۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۵۴۷۳۱
فرزند شهید صیاد شیرازی:

ولایت مداری از صفات بارز پدر بود

خبرگزاری رسا ـ مهدی صیاد شیرازی با اشاره به ولایت مداری پدر بزرگوار خود، گفت: در سال 94 باید به نحو احسن شعار سال محقق شود همچنین در جریانات سیاسی به ویژه هسته ای، پیرو دیدگاه رهبر معظم انقلاب باشیم.
ولایت مداری از صفات بارز پدر بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، مهدی صیاد شیرازی، فزرند این شهید بزرگوار، پیش از ظهر امروز در اولین یادواره ملی شهید صیاد شیرازی، امیران و 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران، که در سالن صبای صدا و سیمای خراسان رضوی، برگزار شد، گفت: شرکت در مراسم شهید، شرکت در مراسم ختم نیست بلکه تجدید بیعت با آرمان ها و اهداف انقلابی آن بزرگواران است.

 

وی افزود: شهیدان زنده هستند و به مراتب حیات واقعی تر از حیات ما دارند. اگر مایه خوشنودی آن ها باشیم برای ما دعا می کنند.

 

مهدی صیاد شیرازی، با بیان این که پدر من دارای ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فردی بودند که می تواند برای همه ما، ارتشی ها و نیروهای مسلخ و آزادمردان عالم الگو باشد، تصریح کرد: همه شهدا دارای خصوصیاتی بودند که می تواند برای ما الگو باشد، باید منش و ویژگی های آن ها به بهترین شکل از طرف خانواده، همرزم و دوستانشان به نسل آینده منتقل شود.

 

فرزند شهید صیاد شیرازی، در ادامه به ویژگی های این شهید بزرگوار اشاره و خاطرنشان کرد: مرافبت از نفس و توجه به خدا داشت، از کودکی، نوجوانی، جوانی و دانشگاه افسری، دوران مبارزات انقلاب و دوران دفاع مقدس تا لحظه شهدات، روح تعبد و نماز اول وقت و ارتباط با خدا را داشتند، دارای استعداد و تلاش و پشتکار خوب بودند و دوره های نظامی را تا مراحل عالی طی کردند و اهل علم بودند.

 

وی افزود: این شهید پرافتخار به خانواده توجه داشتند و با وجود زمان کمی که در منزل بودند سعی می کردند در نظافت و رشد معنویت اهتمام داشته باشند و پدری نمونه برای خانواده و فرزندان خود باشند.

 

مهدی صیاد شیرازی، با اشاره به ولایت مداری پدر بزرگوار خود، گفت: ولایتمداری ایشان از حضرت امام خمینی(ره) و امام خامنه ای بسیار محوری بود، به امام زمان (عج) و دیگر ائمه توجه داشتند.

 

وی در پایان افزود: در سال 94 باید به نحو احسن شعار سال محقق شود تا این همکاری بین دولت و ملت  موجب پیشرفت کشور شود و در جریانات سیاسی به ویژه هسته ای، پیرو دیدگاه رهبر معظم انقلاب باشیم./1310/پ203/ب5

ارسال نظرات