۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
کد خبر: ۲۵۳۶۳۲
استاد حوزه علمیه بابل:

بهره گیری از توان و ظرفیت داخلی راه رشد و بالندگی کشور است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل با توصیه به مجموعه دولت برای به کارگیری ظرفیت کشور برای توسعه و پیشرفت بر اساس توانمندی های داخلی اظهار داشت: دولت مردان با حفظ اقتصاد مقاومتی و با همدلی و همزبانی با ملت راه تعالی و رشد را طی کنند و با این پیشرفت ها در دهان دشمنان نظام بزنند.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در نشست فعالان فرهنگی مذهبی بخش بابلکنار اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون مقاومت و پایداری در مقابل استکبار مبتنی بر آموزه های دینی اسلام دانست و گفت: اگر امروز ایران یک تنه در مقابل قدرت های بزرگ جهان در حال مذاکره است و علی رغم فشارها و تهدیدات زیر خواسته های استکبار جهانی نمی رود به پشتوانه حمایت ملت بزرگ ایران است.

 

وی با با بیان این که مشروعیت نظام اسلامی بر اساس اسلامیت آن و مقبولیت آن بر اساس حضور قدرتمند مردم در همه صحنه ها بیان کرد و افزود: مقبولیت نظام جمهوری اسلامی به حضور مردم در صحنه است و رشد سیاسی، اجتماعی و انقلابی خود را به شرق و غرب عالم ثابت کردند.

 

امام جمعه بابلکنار به توطئه هایی دشمنان برای براندازی نظام اسلامی اشاره و تصریح کرد: حرکت مردم و تبعیت از ولایت فقیه و درایت های هوشمندانه امام راحل و مقام معظم همه توطئه های دشمنان را علیه ایران اسلامی خنثی کرد.

 

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور در همه صحنه ها نقش اول مبارزه با مستکبران را بر عهده داشته است.

 

حجت الاسلام بابائیان به مذاکرات اخیر هسته ای و دوگانگی مواضع طرف مقابل به خصوص آمریکا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: درا ین مذاکرات مردم جهان به این اصل مهم که بی اعتمادی به دولت آمریکا و سردمداران اروپایی و همچنین ملت های دنیا به فریب کاری ها، دغل بازی و توسعه طلبی و قلدرمنشی کشورهای اروپایی و آمریکا پی بردند.

 

وی با تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای کشور افزود: زیاده خواهی های 5+1 به خصوص آمریکا مانع بزرگ بر تفاهم است و خوشحالیم که بر اساس بیانیه لوزان قدرت هسته ای کشور به رسمیت شناخته شد.

 

استاد حوزه علمیه بابل به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با درایت و هوشیاری امسال را به سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند که نشان از آینده نگری ایشان دارد.

 

وی با توصیه به مجموعه دولت برای به کارگیری ظرفیت کشور برای توسعه و پیشرفت بر اساس توانمندی های داخلی اظهار داشت: دولت مردان با حفظ اقتصاد مقاومتی و با همدلی و همزبانی با ملت راه تعالی و رشد را طی کنند و با این پیشرفت ها در دهان دشمنان نظام بزنند.

 

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که نظام جمهوری اسلامی در روابط بین المللی بر اساس گفتمان و دستورات دین عمل می کند، افزود: نخستین دشمن هسته ای ایران آمریکا است زیرا این کشور بیداری اسلامی و فن آوری و پیشرفت ما را به عنوان یک کشور پیشروی اسلامی نمی خواهد./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات