۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۵۳۴۸۴
حجت الاسلام جوشقانیان:

انصار الله هوشمندانه و با ذکاوت عمل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت امنای موسسه روایت سیره شهدا گفت: نظارت انصار الله یمن بر مسائل این کشور بسیار هوشمندانه و با ذکاوت است.
حجت‌الاسلام حسين جوشقانيان
حجت الاسلام حسین جوشقانیان عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ آل سعود را عوامل و دست نشاندگان صهیونیست ها در منطقه دانست و گفت: این‌ها در غزه و فلسطین خود را نشان دادند و بسیار واضح بوده است که تاکنون در تمام موارد هماهنگ با صهیونیست‌ها قدم برداشته‌اند.
عضو هیأت امنای موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: در حمله به یمن آل سعود بروز الهاماتی از انقلاب اسلامی را می‌بیند و به این خاطر سعی دارد انقلاب یمن را در ابتدای امر نابود و ساکت نماید.
حجت الاسلام جوشقانیان افزود: آل سعود در پیشبرد اهداف رژیم صهیونیستی به دنبال از بین بردن زیرساخت‌های خط مقاومت و اسلام در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی هستند، جنگ در عراق، افغانستان، سوریه و یمن از این دست است.
وی با تمجید از انصار الله یمن ابراز داشت: انصار الله یمن با هوشمندی و ذکاوت تمام مسائل را کنترل و هدایت می‌نماید تا در یمن نیز مانند عراق و سوریه فعالیت‌های این مسلمان ستیزان بی نتیجه بماند.
عضو هیأت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: هر چند آمریکایی‌ها در عراق و سوریه بسیار بیشتر از آنچه اظهار می‌کنند خسارات و تلفات مالی و جانی دادند لیکن شکست خورده و با رویی سیاه باز گشتند ولی یمن عرصه کوچکتر و تلخ‌تری است که این‌ها در این سرزمین نیز به پیروزی نخواهند رسید.
حجت الاسلام جوشقانیان گفت:‌ شورای امنیت دستاویز رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند؛ در قصه تحریم و پرونده هسته‌ای ایران، تا به حال ایران به کشوری تهاجم نداشته است و هیچگاه از بمب اتم استفاده نکرده است ولی در همین شورای امنیت به صهیونیست‌هایی که دو هزار کلاهک هسته‌ای دارند و ان پی تی را امضا نکرده‌اند فشاری وارد نمی‌شود.
وی در پایان ابراز داشت: برای برون رفت از وضعیت فعلی، مردم یمن به همراه انصار الله یمن تنها با ایستادگی و مقاومت می‌توانند توطئه دشمن را دفع کنند./836/ت302/ج
ارسال نظرات