۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۵۳۴۱۰
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم:

مقاومت ملت یمن آل سعود را به ستوه آورده است/ ملت های منطقه به داد مظلومان یمن برسند

خبرگزاری رسا ـ رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در صورت استقامت مردم یمن را پیروز اصلی میدان مبارزه دانست و گفت: ملت های منطقه باید مظلومان یمنی را مورد حمایت همه جانبه خود قرار دهند.
حجت الاسلام حسيني نژاد در اجلاسيه جامعه مدرسين
حجت الاسلام سید علی اکبر حسینی نژاد رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ تحولات یمن را به تحولات پشت سر گذاشته انقلاب اسلامی تشبیه کرد و گفت: ما هجمه‌های وارد شده به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به خاطر داریم و مردم یمن نیز اگر تاریخ ایران را در سالیان گذشته بدانند حتماً بر وحدت و مقاومت خود خواهند افزود.
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: مردم یمن اگر صبر و استقامت مردم ایران را داشته باشند علاوه بر اینکه خاکریز آل سعود را پشت سر خواهند گذاشت٬ خواهند توانست به جایگاه امروز مردم ایران دست یابند و با عزت و سربلندی زندگی کنند.
حجت الاسلام حسینی نژاد افزود: آل سعود هم خواهد دانست که نتیجه جنگ با مردم بی دفاع و از بین بردن کودکان٬ زنان و مردان بی سلاح چیزی جز خفت٬ خواری و شکست مفتضحانه نخواهد بود.
وی ابراز داشت: سازمان‌های بین المللی خود بزرگترین چالش حقوق بشر هستند؛ آن‌ها به دنبال تأمین منافع کشورهای دوست و همژیمان خود و پشتیبانی از آنان هستند.
رییس مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم اظهار داشت: وقتی دیده می‌شود حرکت انقلاب مردمی یمن با مخالفت آمریکا روبروست به یاد سخن امام خمینی (ره) می‌افتیم که فرمودند وقتی آمریکا و همپیمانانش از ما تعریف کنند این بزرگترین ضعف ما خواهد بود و مخالفت آنان یعنی اینکه ما مسیر را به درستی می‌پیماییم.
حجت الاسلام حسینی نژاد در پاسخ به وظایف سازمان ملل و شورای امنیت در وقایع یمن تصریح کرد: این‌ها اصلاً نهادهای بین المللی نیستند؛ یک عده گرگ جهانخوار دور هم جمع شده‌اند و برای تحقیر و نابودکردن فریادهای مستضعفان جهان می‌کوشند و باید اعتقاد داشت که چیزی به عنوان سازمان ملل واقعی یا شورای امنیت واقعی وجود ندارد.
وی در پایان گفت: کشورهای دوست و مخالفان با قلدری در جهان باید با رسانه و راهپیمایی از مردم یمن حمایت کنند؛ قطعاً حمایت کشورهای دوست باعث خواهد شد تا دشمن به نتیجه نرسد و در نتیجه خسته شود و شکست بخورد./836/ت302/ج
ارسال نظرات