۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۲۵۳۱۴۱
مدیر حوزه علمیه حضرت حجت زرند:

شعار امسال یک سیاست پیشگیرانه است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه حضرت حجت(عج) زرند گفت: شعار امسال دولت و ملت همدلی و همزبانی که رهبر انقلاب بیان کردند یک سیاست پیشگیرانه است.
شعار سال 94

حجت الاسلام ولی الله حسینی، مدیر حوزه علمیه حضرت حجت(عج) زرند، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، گفت: شعار امسال دولت و ملت همدلی و همزبانی که رهبر انقلاب بیان کردند یک سیاست پیشگیرانه است.

 

 

وی با اشاره به این که مردم باید به فرمایشات رهبری گوش فرا دهند، افزود: ولایت مهم ترین رکن دین است چرا که ولی فقیه به منزله امام است و باید دستورات ایشان را اطاعت کنیم.

 

 

این مدیر حوزه با بیان این که حضرت آیت الله خامنه ای به همه نیازهای جامعه آگاه است، اظهار داشت: شعار امسال برای جلوگیری از تفرقه در جامعه میان دولت و مردم است.

 

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: اگر میان دولت و مردم تفرقه ایجاد شود سبب نابودی نظام شده و برای حفظ نظام باید به یکدیگر اعتماد کرده و برای پیشرفت کشور به کمک یکدیگر برویم.

 

وی با اشاره به این که صادق ترین فرد در جامعه ولی فقیه است، ابراز داشت: اگر خواص و دلسوزان نظام انتقادی دارند باید با خوشرویی ایراد کنند و با تندخویی سبب اختلاف میان دولت و مردم نشوند.

 

این استاد حوزه با بیان این که مهم ترین وظیفه دولت و مردم انصاف است، افزود: جامعه مانند یک خانواده است که همه اعضای خانواده باید به یکدیگر اعتماد داشته باشند.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این که هر کس به سوی شکم روی بیاورد خوار می شود، اظهار داشت: اگر دولت و مردم می خواهند مشکلات اقتصادی از بین برود باید برای رفع نیازهای خود به تولیدات داخلی بسنده کنند.

 

این مدیر حوزه با بیان این که با صرفه جویی می توانیم بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کنیم، افزود: دولت باید جلوی اسراف را بگیرد و این کار باید از نهادهای دولتی شروع شود؛ چرا که اگر دولت ساده زیست باشد مردم نیز همراهی می کنند.

 

وی در پایان با اشاره به این که باید از ورود محصولات خارجی تا حد ممکن جلوگیری کرد، گفت: دولت باید تولیدات داخلی را تقویت کرده و از ورود محصولاتی که سبب ضرر زدن به اقتصاد داخلی می شود جلوگیری کند./972/ت302/ب4

ارسال نظرات