۰۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۲۵۲۸۳۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی زنجان:

هجمه‌های دشمن با استفاده از شبکه تبلیغی فرهنگی خنثی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این که امروز همه هجمه‌های دشمنان به سوی مکتب حیات بخش اهل بیت(ع) است، گفت: برای مقابله و خنثی سازی این هجمه ها باید از یک شبکه تبلیغی فرهنگی عظیم استفاده کرد.
حجت الاسلام خدايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت‌الاسلام اذن الله خدایی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، امروز در نخستین نشست هم اندیشی و بررسی راه های توسعه فرهنگی استان زنجان، با اشاره به اقدامات مدیران سابق فرهنگی استان، گفت: کارها و اقدامات بسیار خوبی در دوره مدیران سابق اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال های گذشته صورت گرفته است و امیدواریم با استفاده از تجربیات آنها بتوانیم در پیشبرد اهداف اسلامی موفق باشیم.

 

وی در ادامه با بیان این که امروز هجمه های زیادی از سوی دشمنان علیه مکتب اهل بیت(ع) صورت می گیرد، اظهار داشت: باید با استفاده از شبکه عظیم تبلیغی و فرهنگی همه هجمه های دشمنان را خنثی کرده و با آنها مقابله کنیم.

 

این مسؤول در ادامه با اشاره به اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه فرهنگ تصریح کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اقدامات بسیار خوبی در حوزه های مختلف فرهنگی، تشکل های دینی، مساجد، ساماندهی مبلغان و اعزام مبلغ داشته است.

 

حجت الاسلام خدایی در ادامه کسب رتبه های برتر در روابط عمومی، تبیان و در بخش امور اداری را از موفقیت های این اداره کل بر شمرد و اظهار داشت: این اداره کل با بهره گیری از نیروهای متخصص درصدد توسعه برنامه های فرهنگی در سطح استان است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با تأکید بر استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های استان در توسعه برنامه های فرهنگی افزود: این اداره کل با اغلب دستگاه های استان در تعامل بوده تا بتواند برنامه های فرهنگی و دینی را توسعه دهد.

 

مسؤول کمیته مردمی امر به معروف و نهی از منکر در ادامه با بیان این که پاسخ به شبهات در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است، گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان با بهره گیری از مبلغین در مدارس، مساجد و مراکز فرهنگی و دینی، به سئوالات دینی مردم جواب می دهد.

 

حجت‌الاسلام خدایی در پایان با اشاره به فعالیت های انجام شده در زمینه ساخت دبیرستان علوم اسلامی صدرا در زنجان خاطرنشان کرد: زمین دبیرستان صدرا اخذ شده و قول اختصاص اعتبار ساخت آن نیز از سوی فرمانداری برای سال بعد داده شده و امیدواریم ساختمان این دبیرستان هر چه سریع تر ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گیرد. /949/پ202/ی

ارسال نظرات