۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
کد خبر: ۲۵۲۸۰۵
مدیر حوزه علمیه گلستان:

همدلی دولت و ملت، سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه گلستان گفت: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید سد محکمی در مقابل توطئه های احتمالی دنیای استکبار خواهد بود.
حجت الاسلام ملكي مدير حوزه علميه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه گلستان امروز در جلسه شورای اداری این مدیریت ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی گفت: این نامگذاری از سوی مقام معظم رهبری نشان دهنده درایت ایشان و همچنین درنظر گرفتن همه مسائل و حوادث داخلی و بین المللی است.

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه افزود: همه گروه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باید التزام عملی خود را به ولایت فقیه نشان داده و در چارچوب تحقق شعار سال اقدام کنند.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان در ادامه سخنان خود ادامه داد: تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری سال جدید سد محکمی در مقابل توطئه های احتمالی دنیای استکبار خواهد بود.

 

عضو شورای حوزه علمیه تصریح کرد: ملت باید از دولت حمایت کنند و در مقابل نیز دولت موظف است بر اساس خواسته های مردم عمل کند.

 

مدیر حوزه علمیه گلستان خاطر نشان کرد: به یقین دود جدایی دولت و ملت به چشم نظام و سودش به جیب مخالفان و معاندان خواهد رفت. بنابراین کسانی که دلسوز نظام هستند باید در راستای اتحاد دولت و ملت قدم بردارند.

 

حجت الاسلام ملکی در ادامه افزود: همدلی و همزبانی در دولت هایی که برخواسته از آراء ملت باشد آسان تر است اما در کشورهایی که استبداد و استکبار حکمفرما است این مسأله مهم غیر ممکن خواهد بود.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: انشالله در سال جدید بتوانیم با همدلی و هماهنگی بیشتر در راستای اهداف حوزه های علمیه توفیق بیشتری داشته باشیم./1315/پ202/ب1

ارسال نظرات