۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۲۵۲۲۹۹
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خبر داد؛

راه‌اندازی مقطع سطح 4 حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر از سال آینده

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی گفت: تا مهرماه 94 مقطع سطح 4 حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر راه‌اندازی می‌شود و رشته‌ها سطح 3 را نیز افزایش خواهیم داد.
مدير حوزه هاي علميه خواهران در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور دوشنبه شب در جمع خبرنگاران، گفت: استان بوشهر در این دوره 5 ساله‌ حضور با برکت آیت‌الله صفایی بوشهری، شتاب مضاعفی را در توسعه فرهنگی داشته است.

 

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بیان داشت: یکی از شاخصه‌های مهم توسعه فرهنگی استان، مسأله توسعه حوزه‌های علمیه بوده که ما در حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر رشد 5 برابری را در داشته‌ایم و  این همگرایی همه مسؤولان استان، خیران، بانیان و مؤسسان، جزء حول محور نماینده محترم ولی‌فقیه آیت‌الله صفایی بوشهری انجام نمی‌شد.

 

وی ادامه داد: ان شاءالله این همگرایی نوید خبرهای بسیار خوش و وقایع بسیار بزرگی در عرصه‌ فرهنگی برای استان بوشهر و جنوب کشور و بین‌الملل و منطقه را به همراه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی با بیان اینکه در آینده‌ای بسیار نزدیک شروع سطح 4 را در بوشهر داریم، گفت: انشاءالله تا مهرماه 94 مقطع سطح 4 حوزه‌های علمیه خواهران بوشهر راه‌اندازی می‌شود و رشته‌های سطح 3 را هم افزایش خواهیم داد.

 


وی اظهار کرد: حق خواهران پرتلاش و فرهیخته این استان که در جشنواره‌های حوزوی رتبه‌های بالایی را کسب می‌کنند، این است که از این ظرفیت قدردانی و توجه ویژه شود، که خوشبختانه ما در عرصه‌ احداث بنا، تجهیز و توسعه آموزش‌های حوزوی در سطوح مختلف در این استان رشد خوبی داشته‌ایم که امیدواریم با تلاش‌های مضاعفی که دارد انجام می‌شود، این رشد و توسعه شتاب بیشتری به خود بگیرد./846/ت302/ب4

ارسال نظرات