۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۲۵۲۰۴۶
آیت الله ممدوحی:

دروغ، توطئه و فریب عادت برخی از رسانه ها شده است/ آیت الله یزدی مطیع محض رهبری و دشمن شناس است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از رویه برخی رسانه های زنجیره ای در القای مسأله عدم همسویی خبرگان با ملت گفت: دروغ، توطئه و فریب عادت این دسته از رسانه ها بوده، هست و خواهد بود؛ متأسفانه این رسانه ها با توجه به این که می دانند که نیرنگ های آنان بی فایده است از کارهای خود دست نمی کشند.
آيت الله ممدوحي آيت الله ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به انتخاب آیت الله یزدی به عنوان رییس مجلس خبرگان گفت: آیت الله یزدی فردی بسیار آگاه، انقلابی، خط شناس، مطیع رهبر و بسیار زحمت کشیده در انقلاب است.

 

وی افزود: آیت الله یزدی در دشمن شناسی تبحر داشته و خطوط را به خوبی می شناسد، ایشان در ایام انقلاب بسیار فعالیت داشته و دارای سوابق بسیار درخشانی است؛ بنابراین انتخاب ایشان به ریاست مجلس خبرگان به جا بود.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیام انتخاب آیت الله یزدی به دوستان و دشمنان انقلاب اظهار داشت: دوستان و دشمنان انقلاب بدانند کسانی که در پی خطوطی غیر از انقلاب هستند هراندازه که فعالیت داشته باشند، خداوند یاور انقلاب است و تلاش آن ها بی نتیجه خواهد ماند.

 

وی ادامه داد: متأسفانه برخی تلاش می کنند تا انقلاب را از راه مستقیمی که در پیش گرفته است منحرف کنند اما این افراد باید توجه داشته باشند که این انقلاب در سایه لطف و عنایت خداوند به پیش روی خود ادامه داده و تحت تأثیر برخی افراد و تفکرات آنها قرار نمی گیرد.

 

آیت الله ممدوحی با انتقاد از رویه برخی رسانه های زنجیره ای در القای مسأله عدم همسویی خبرگان با ملت ابراز داشت: این گونه رسانه ها مردم را نمی شناسند و نوشته های آنان قابل اطمینان نیست، چنین رسانه هایی امتحانات خود را در برهه های گوناگون انقلاب داده اند.

 

وی عنوان کرد: این گونه رسانه ها هیچگاه مور تأیید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نبوده و نیستند، این گونه رسانه ها در فتنه 88 نیز چهره واقعی خود را نمایان کردند؛ از چنین رسانه هایی نباید انتظار داشت تا حقایق را منعکس کنند.

 

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که از دشمن نباید توقع تعریف و تمجید داشت، خاطرنشان کرد: دروغ، توطئه و فریب عادت این دسته از رسانه ها بوده، هست و خواهد بود؛ متأسفانه این رسانه ها با توجه به این که می دانند که نیرنگ های آنان بی فایده است از کارهای خود دست نمی کشند./1323/ت302/ج

ارسال نظرات