۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۲۵۱۶۲۱
استاد حوزه علمیه مازندران:

رویکرد مدیران نظام اسلامی خدمت صادقانه به مردم باشد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به موضوع جایگاه حکومت اسلامی، گفت: در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) ماهیت و حقیقت دولت و حکومت در اسلام خدمت گزاری به مردم معرفی شده است.
امام جمعه چمستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جلسه شورای اداری چمستان با اشاره به موضوع جایگاه حکومت اسلامی، گفت: در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره) ماهیت و حقیقت دولت و حکومت در اسلام خدمت گزاری به مردم معرفی شده است.


 امام جمعه چمستان، تصریح کرد: هر میزان که دولت ها بتوانند خدمت گزارتر باشند به همان میزان خواهند توانست پشتیبانی ملت را به خود جلب کرده و کار آمدی بیشتری داشته باشند.


وی با اشاره به این که اسلام به آن معنای متعارف حکومت ندارد و حکومت همان خدمتگزاری است، بیان داشت: مسئله خدمت گزاری به مردم آن قدر جایگاه والایی  دارد که انبیاء واولیاء بزرگ الهی نیز خود را با این عنوان معرفی می کردند.


استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: امروز به برکت اسلام عزیز و خون های پاک شهدای والا مقام نظام اسلامی نه تنها قوام و استواری مثال زدنی در کشور پیدا کرده بلکه در دنیا مورد توجه قدرت های مدعی و  پر سروصدای دیروز از ابهت ویژه ای برخوردار شده است.


حجت الاسلام جباری ادامه داد: به گونه ای که امروز در جبهه دیپلماسی پنجه در پنجه قدرت های جهان می افکند  و با دفاع از مواضع اصولی جمهوری اسلامی ایران نظام ظالمانه و غیر عادلانه موجود در صحنه جهانی را به چالش می کشد.


امام جمعه چمستان با بیان این که ما هشت سال دفاع مقدس و عقبه ای چون عاشورا را با خود داشته و آینده ای بسیار درخشان چون ظهور حضرت حجت و انقلاب جهانی و عدالت گستر آن ذخیره الهی  را در پیش روی خود می بینیم، گفت:  پس چرا با قدرت نسبت به نظام و دستاورد های آن و این مردم شریف خدمت خالصانه نداشته باشیم.


وی، افزود: فتح قلوب مردم فقط از راه خدمت صادقانه به آن ها میسر خواهد بود که دولت های مستبد و حاکم های ظالم از این موضوع بسیار مهم  غافل هستند.


استاد حوزه علمیه مازندران، تصریح کرد: دولت های مستبد و ظالم فقط به سلطه خود بر ممالک و ثروت ها می اندیشند در حالی که اگر حاکمی دل های مردم را تسخیر کند همه چیز را با خود خواهد داشت.


حجت الاسلام جباری با اشاره به تمهیدات لازم نسبت به حضور مسافران نوروزی، گفت: باید با بستر سازی و فرهنگ سازی تبلیغی مناسب شاهد حضور مسافران بدون هیچ گونه مشکلاتی در این شهر باشیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات