۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۵۱۳۸۱
رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر:

امروز مردم آمریکا مستضعف فکری و رسانه‌ای هستند

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، گفت: امروز 99 درصد مردم آمریکا مستضعف فکری و رسانه‌ای هستند به همین دلیل مقام معظم رهبری برای جوانان غرب نامه نوشتند تا آنها را بیدار کنند.
اسفندياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد اسفندیاری رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، امروز در دومین نشست از سلسله نشست‌های مجمع جهانی مستضعفین که با حضور مهمانان خارجی، دانشگاهیان در ساختمان فطرت اندیشکده یقین برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن وارث زمین را مستضعفان و محرومان دانسته است، امام راحل از همان آغاز نهضت خود به ملت‌های مستضعف توجه داشتند.

 

امام راحل جبهه مقاومت در منطقه را عملی کردند

 

وی افزود: امام راحل با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه اقدامات عملی برای رسیدن به وعده الهی آغاز کردند آنجایی که فرمودند ای مستضعفان عالم به پاخیزید حق و حقوق خود را از مستکبران و ظالمان عالم بگیرید.

 

رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، با اشاره به مبارزه امام راحل علیه آمریکا عنوان کرد: امام راحل از همان آغاز نهضت حملات خود را مسقیم متوجه آمریکا و اسرائیل می‌کنند و زمانی که شاه به ایشان اعتراض می‌کند امام راحل به شاه می‌فرمایند مگر شما آمریکایی یا اسرائیلی هستید که از آنها دفاع می‌کنید.

 

اسفندیاری در ادامه گفت: شاید در نهضت‌های قبلی علما و بزرگان خیلی به این موضوع توجه نداشتند ایده آنها این بود که شاه سلطنت کند حق و حقوق مردم را هم بدهد و مجلسی تشکیل شود برخی اختیارات شاه به مجلس داده شود.

 

امام راحل شاه را مزدور قدرت‌های استکباری می‌دانستند

 

وی افزود: امام راحل شاه را مزدور قدرت‌های استکباری می‌دانستند که عزل و نصب سران کشور با دستور این قدرت‌ها صورت می‌گرفت امروز هم در کشور عربستان و برخی کشورهای منطقه تصمیم گیرنده کس دیگر است.

 

رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، اظهار داشت: بعد از انقلاب جنگ بین ایران و عراق نبود بلکه صدام به نمایندگی از جبهه استکبار در شرق و غرب و انقلاب اسلامی ایران به نمایندگی از اسلام ناب محمدی وارد جنگ شدند امروز هم طالبان، القاعده و داعش مزدوران همان استکبار هستند.

 

اسفندیاری بیان داشت: امروز هم دو جبهه در مقابل هم قرار گرفتند استکبار با ائتلاف گروه‌های داعش در لبنان، سوریه و عراق به ملتهای منطقه و مستضعفان عالم هجوم آورند، و در حال حاضر که جبهه مقاومت عراق نزدیک به پیروزی است آنها برای به شکست کشاندن ملت عراق در ریاض تشکیل جلسه می‌دهند.

 

امروز جنبش‌های دنیا از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفتند

 

وی با اشاره به این‌که امام راحل ملت‌ها را بیدار کردند، ابراز کرد: امروز جنبش 99 درصدی در آمریکا مردم اسپانیا الگوی خود را مردم تونس و یمن، و مردم تونس یمن الگوی خود را لبنان، حماس و عراق و همه آنها نیز الگوی خود را نیروهای بسیجی انقلاب اسلامی ایران معرفی می‌کنند، نیروهایی که امام راحل آنها را بیدا کرده و به میدان آورد.

 

رییس مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، عنوان کرد: امروز نظام سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی غربی در مقابل اندیشه امام راحل که از قرآن و فرهنگ اهل‌بیت گرفته شده شکست خورده است همانطور که امام راحل فرمودند امیدواریم که بسیج ایران اسلامی الگویی برای تمام مستضعفن جهان باشد.

 

99درصد مردم آمریکا مستضعف فکری و رسانه‌ای هستند

 

اسفندیاری گفت: ما باید توجه کنیم که در تحقق وعده الهی مبنی این‌که زمین را مستضعفان وارث خواهند شد چه نقشی خواهیم داشت، امروز 99 درصد مردم آمریکا مستضعف فکری و رسانه‌ای هستند به همین دلیل مقام معظم رهبری برای جوانان غرب نامه نوشتند تا آنها را بیدار کنند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات