۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۲۵۰۶۶۰
جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح:

فرهنگ ایثار و شهادت موجب اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان شده است

خبرگزاری رسا ـ جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت معادله قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت، ایران را به قدرت نخست جهان تبدیل کرده است.
 يادواره شهداي انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، سردار علیرضا افشار، جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در یادواره شهدای پایگاه مقاومت بسیج حاج احمد خمینی مسجد علی‌بن موسی‌الرضا ع) این شهر با بیان این که فرهنگ ایثار و شهادت معادله قدرت را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ایران را به قدرت نخست جهان تبدیل کرده است.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح، الگوگیری از شهدار در فرهنگ کار و برنامه های اقتصادی را مورد تاکید قرارداد و گفت: فرهنگ سیاسی جامعه باید بر محور فرهنگ ایثار و شهادت تعریف شود.

 

سردار افشار تأثیر گذاری فرهنگ ایثار و شهادت در تعالی جامعه را مورد تاکید قرارداد و افزود: فرهنگ و سیره شهدا باید در جامعه تبیین شود.

 

وی با تاکید بر این که دشمن تلاش اصلی خود را در تغییر  فرهنگ جامعه متمرکز کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن طراحی و برنامه ریزی عمیقی را در  جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی دنبال می کند.

 

جانشین معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان این که ترویج سبک زندگی غربی از برنامه های دشمن در جنگ نرم است، تصریح کرد: دشمنان اسلام و نظام در حال برنامه ریزی علیه فرهنگ بومی و انقلابی کشور اسلامی ما هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: در جنگ نرم دشمن به سراغ باورها، اعتقادات و ذهن های مردم می رود و به گونه ای کار می کند که تشخیص دوست از دشمن بسیار دشوار می شود.

 

سردار افشار با بیان این که عرصه جنگ نرم بسیار گسترده است، خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و اسلام در خارج از کشور به صورت گسترده علیه نظام اسلامی تبلیغ می‌کنند و ایران‌هراسی راه انداخته‌اند.

 

وی  با بیان این که توصیف جایگاه شهدا ناممکن است، بیان کرد: ما نمی‌توانیم عمق جایگاه و آثار شهادت را وصف کنیم چون شهادت رازی غیر قابل کشف است./1318/پ202/ب1

ارسال نظرات