۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
کد خبر: ۲۴۹۹۳۹
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم:

حرکت بر مدار وحدت و ولایت پویایی حوزه های علمیه را تضمین می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: اگر بر اساس وحدت و محور ولایت حرکت کنیم شکست ناپذیر خواهیم بود؛ امام خمینی (ره) نیز فرمودند که «این که آمریکاست اگر همه قدرتهای عالم جمع شوند کاری نمی توانند بکنند».
حجت الاسلام حسن اکبري نماينده ولي فقيه در سپاه قم
حجت الاسلام والمسلمین سید حسن اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا درباره فعالیت های حوزه علمیه قم در رسیدن به رهنمودهای امام خمینی (ره) در منشور روحانیت گفت: در این راستا گام هایی برداشته شده ولی تا رسیدن به گام نهایی فاصله است؛ در این راه اگر انسجام، هماهنگی و همراهی برقرار شود حوزه علمیه به نتیجه متقن خواهد رسید.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم ادامه داد: حوزه تلاش می کند تا بر اساس آرمان های امام خمینی(ره) گام بردارد؛ حوزه های علمیه باید آسیب شناسی کنند، نقاط قوت را تقویت کرده و برای برطرف کردن نقاط ضعف پس از آسیب شناسی هماهنگ باشند و به فعالیت های خود سرعت بخشند.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری تصریح کرد: بر اساس آموزه های الهی اگر فعالیت حوزه های علمیه بر اساس معیارهایی که دین و نظام برای ما معین کرده است انجام شود هیچ قدرتی نخواهد توانست با آن مقابله کرده و یا به فکر شکست دادنش باشد.
 
وی ادامه داد: عدم دستیابی ما به موفقیت به خاطر این است که بر اساس معیارهای اولیای الهی گام برنداشتیم؛ اگر بر اساس وحدت و محور ولایت حرکت کنیم شکست ناپذیر خواهیم بود؛ امام خمینی (ره) نیز فرمودند که «این که آمریکاست اگر همه قدرتهای عالم جمع شوند کاری نمی توانند بکنند».
 
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قم با اشاره به تفرقه افکنان در حوزه های علمیه اظهار داشت: این افراد با رویکردهای خود و حزبشان کارهایی انجام می دهند که نتیجه ای جز ایجاد تفرقه نخواهد داشت؛ ایجاد تفرقه نیز اقتدار نظام را از بین می برد؛ این افراد به صورت عالمانه این کارها را می کنند و باعث طمع دشمنان می شوند پس روحانیت باید مرزبانی و مرزداری کند./836/ت303/ش
ارسال نظرات