۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۱
کد خبر: ۲۴۹۱۳۴
رییس اداره تبلیغات اسلامی نور:

گفتمان های دینی فرصتی برای بصیرت بخشی در جامعه جوان است

خبرگزاری رسا ـ سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور از برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی در این شهرستان خبرداد.
گفتمان ديني

حجت الاسلام علی آزادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور از برگزاری سلسله نشست های گفتمان دینی در این شهرستان خبرداد و گفت: سه هزار نفر از دانش آموزان و جوانان شهرستان نور از گفتمان های دینی بهره مند می شوند.

 

وی تصریح کرد: هدف از اجرای گفتمان های دینی در راستای بالابردن بینش سیاسی و اعتقادی جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است که اجرای این طرح می تواند جوانان را از آسیب های اجتماعی و انواع دام هایی که استکبار جهانی برای تضعیف آن ها پهن می کند در امان نگه دارد.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که برگزاری گفتمان های دینی سبب رفع شبهات و سؤوال‌های دینی و اعتقادی جوانان می شود، ادامه داد: ارتباط چهره به چهره و دوطرفه جوانان با اساتید با هدف پاسخگویی به سؤوالات و رفع شبهات دینی آنان صورت می‌گیرد که سبب تغذیه فکری جوانان از نظر دینی و اعتقادی خواهد شد.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور، خاطرنشان کرد: این طرح در قالب موضوعات متنوعی چون مهدویت، نماز، خانواده و آسیب های اجتماعی، حجاب و عفاف، اسلام شناسی و دیگر مسائل صورت می گیرد.

 

وی از برگزاری همایش های  موضوعی امسال در این شهرستان خبرداد و تصریح کرد: در این شهرستان همایش آسیب شناسی عزاداری محرم، پرغلامان اهل بیت(ع)، مهدویت، حجاب و عفاف به دو صورت گفتمان دینی و کارگاهی و با حضور اساتید مختصص حوزه و دانشگاه صورت گرفته است.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی نور با اشاره به این که باید اهتمام ارزنده ای در راستای تحقق سبک زندگی اسلامی وجود داشته باشد، بیان داشت: سبک زندگی اسلامی از جمله رهنمودهای مقام معظم رهبری است که باید برای تحقق آن تلاش های ارزشمندی صورت گیرد.

 

حجت الاسلام آزادیان با بیان این که تحقق سبک زندگی اسلامی نیازمند برنامه ریزی خوب و شایسته در این عرصه است، ادامه داد: دشمنان به دنبال تضعیف دین محوری در جامعه هستند که باید اهتمام خوبی در راستای مقابله با آنان وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به این که سلسله نشست های گفتمان دینی با هدف ارتقای بصیرت عمومی در نظر گرفته شده است، گفت: دشمنان برای تضعیف فرهنگ دینی در جامعه گام برداشته و باورهای اعتقادی را مورد هدف قرار داده اند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات