۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۴۸۵۲۵

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در روز چهارشنبه 6 اسفندماه با حضور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف و پیام یکی از مراجع تقلید خبر داد.
اوقاف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 11 اسفندماه با حضور 470 نفر از نخبگان قرآنی کشور در تبریز برگزار می شود، اظهارداشت : مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات صبح روز چهارشنبه 6 اسفندماه، با پیام یکی از مراجع عظام تقلید در سالن اجتماعات مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود که در تلاش هستیم، یکی از مسئولان مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم حضور پیدا کنند.

وی از برگزاری محافل قرآنی خبر داد و عنوان کرد: تاکنون بیش از 120 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار شده است و از دوم اسفندماه نیز این محافل با حضور استاد احمد شهات احمد السید ، قاری برجسته مصری در سطح استان آذربایجان شرقی به مدت 10 روز برگزار می شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: نمایشگاه عملکرد موسسات قرآنی و امور قرآنی استان نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات با 46 غرفه برپا می شود./1325/د102/ف

ارسال نظرات