۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۴۸۴۷۴

اعضای شورای یادواره شهدای روحانی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ اعضای شورای یادواره شهدای روحانی با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.
يادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اعضای شورای یادواره شهدای طلبه و روحانی اهواز، ظهر امروز با آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان دیدار کردند.

بر اساس این گزارش آیت موسوی جزایری با اشاره به این که حضور روحانیان و طلبه ها در این یادواره ضروری است، اظهارداشت: مدیران حوزه های علمیه در این زمینه باید تلاش کنند.

وی با بیان این که دادستان کل کشور جهت سخنرانی در این مراسم دعوت شده است، بیان داشت: برای برگزاری با شکوه این یادواره همه امکانات در اختیار مسؤولان و اعضای شورا مربوط قرار گرفته است.

همچنین در این دیدار اسماعیل ارزانی بیرگانی، فرماندار اهواز با اشاره به تشکیل کمیته پیگیری مقدمات برگزاری یادواره شهدای روحانی ابرازداشت: این مراسم در مصلی اهواز برگزار و فرماندهی نیروی انتظامی مسؤولیت امنیتی اجرای آن را برعهده دارد.

وی تهیه کلیپ تبلیغی جهت پخش در صدا و سیما و شبکه الاهواز، آمادگی و حضور اورژانس و فوریت های پزشکی و تبلیغات فرهنگی در سطح شهر را از جمله برنامه ریزی صورت گرفته برای برگزاری این یادواره برشمرد.

در بخش دیگری از این دیدار حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان خوزستان با اشاره به این که سامانه پیام کوتاه برای اطلاع رسانی در این زمینه آماده شده شده است، اظهارداشت: با سازمان اتوبوس‎رانی اهواز هماهنگی لازم صورت گرفته تا طلاب حوزه های علمیه در روز برگزاری این یادواره به مصلی اهواز منتقل شوند.

وی افزود: حلقه صالحین و بسیج خواهران و برادران در حوزه های علمیه و مساجد برای این مراسم بسیج شده اند و ائمه مساجد نیز مسؤول اجرای برنامه های تبلیغی در این مراکز دینی هستند.

گفتنی است، در این مراسم مدیران مدارس علمیه اهواز، حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول بسیج طلاب خوزستان و حجت الاسلام پیمان علی نژاد، مدیر شبکه جهانی الاهواز حضور داشتند./9452/پ202/ب2

ارسال نظرات